فرمانده بسیج ادارات ساوه خبر داد:

برگزاری بیش از 90عنوان میزخدمت در سطح ادارات،مساجد و محلات شهرستان ساوه

مجتبی خوشخو گفت:میز خدمت جهادی تبلوری از خدمتگذاری صادقانه به مردم است که مدیران را  طبیب دوار کرده تا در هر محلی پای درد دل و سخنان مردم نشسته و به نیاز آنان پاسخ دهند.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۶۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی فرمانده حوزه بسیج اداری حضرت نوح علیه السلام شهرستان ساوه از برگزاری بیش از ۹۰ عنوان میزخدمت درسطح ادارات، مساجد و محلات به همت فرماندار محترم، بخشدار محترم بخش مرکزی و بخشدار محترم بخش نوبران و کلیه مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساوه در هفته دولت خبرداد وگفت: یکی از بهترین فرصت‌ها برای پاسخگویی به مشکلات مردم برگزاری نشست‌های میزخدمت است که مردم عزیزمان بصورت چهره به چهره درجهت رفع موانع، مشکلات خودرا با مسئولین محترم درمیان میگذارند. بحمدلله در دولت خدمگتذار این امر بیش از پیش مورد عنایت قرارگرفته و مسئولان دولت جوان حزب اللهی از هیچگونه تلاشی در جهت خدمت بی منت به مردم و دریغ نمی‌کنند.
مجتبی خوشخو افزود: یکی ازمهمترین برنامه‌های بسیج ادارات، برگزاری نشست‌های میزخدمت (ارتباطات مردمی) در حوزه‌های عمومی، صنعتی و بهداشتی است و بابرنامه ریزی‌های صورت گرفته، آینده نشست‌های مختلفی در سه حوزه فوق برگزار خواهد شد.
وی گفت:میز خدمت جهادی تبلوری از خدمتگذاری صادقانه به مردم است که مدیران را  طبیب دوار کرده تا در هر محلی پای درد دل و سخنان مردم نشسته و به نیاز آنان پاسخ دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار