مدیر عامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج خبر داد:

آغاز طرح نوسازی و بهسازی مسکن در ۲ شهرستان گیلان توسط موسسه مسکن بسیج

مدیر عامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج با بیان اینکه همواره بافت فرسوده یکی از دغدغه‌های اساسی دولت‌ها بوده است، گفت: موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج ماموریت خود در راستای نوسازی و بهسازی بافت فرسوده را به صورت پایلوت در ۲ شهرستان آستانه‌اشرفیه و فومن آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۹۳
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مجتبی حبیب زاده مقدم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان بافت فرسوده در سطح استان گیلان اظهار کرد: موسسه مسکن و عمران جتماعی بسیج ماموریت خود در راستای نوسازی و بهسازی بافت فرسوده را به صورت پایلوت در ۲ شهرستان آستانه‌اشرفیه و فومن آغاز کرده است. 

وی با بیان اینکه همواره بافت فرسوده یکی از دغدغه‌های اساسی دولت‌ها بوده است، گفت: با توجه به رویکرد اجتماعی این مسئله می‌توان گفت بسیج یکی از موثرترین نیروها در ساماندهی این معضل می‌باشد. 

مدیر عامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج با اشاره به توانمندی‌های گروه بنیاد تعاون بسیج تصریح کرد: موسسه این توانایی را دارد تا با همکاری سایر مؤسسات و شرکت‌های ذیل بنیاد تعاون بسیج نظیر موسسه خدمات درمان بسیجیان، موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام، شرکت یاس نوین پارسه و غیره، مسکنی ایمن با فراهم آوری شرایط زندگی مناسب و درخور شأن ساکنان شهرستان‌های استان گیلان و به ویژه بسیجیان استان ارائه کند. 

حبیب زاده مقدم با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، این طرح را یک زمینه بسیار موثر جهت گسترش همکاری‌های موسسه و نواحی مقاومت بسیج در استان خواند و افزود: تا کنون توافقات خوبی در بحث آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان‌های مختلف از قبیل فارس، خراسان جنوبی، سمنان، آذربایجان شرقی، اصفهان، زنجان و غیره صورت پذیرفته و کار در استان‌های فارس، خراسان جنوبی و مازندران آغاز شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات