فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه برای انتقال زائران از مرز مهران آمادگی دارد و دراین راستا هزار اتوبوس به کار گرفته می شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۷۶۸
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام ظهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تاکید ضرورت خدمت رسانی به زائران اربعین و تمهیدات موج بازگشت گفت: با توجه به ماموریت ویژه از سوی وزیر کشور به سپاه برای بازگشت زائران اربعین، سپاه با تمام توان در کنار دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی در موج بازگشت است. 

وی افزود:  مساله مهمی که سپاه الان در مرز مهران به عهده دارد ساماندهی و کمک به تردد زائران در بازگشت به کشور است بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی مهران مقدمات انتقال زائران به اقصی نقاط مختلف کشور را بر عهده دارند و امیدواریم در کنار سایر دستگاه‌ها در این زمینه بتوانیم رضایتمندی زائران را فراهم کنیم. 

شاکرمی در ادامه گفت:  انجام اقدامات فرهنگی در مرز مهران یک ضرورت است در همین راستا و به منظور ارتقا خدمات فرهنگی یک دستگاه تلویزیون شهری برای پخش کلیپ و اقدامات فرهنگی در پایانه برکت نصب می شود.

  وی تصریح کرد:  سپاه در کنار سایر نهادها برای خدمت رسانی به زائران اربعین است. و باید دقت کنیم که راهی را طی کرده ایم برسیم به قله برسانیم و آن هم این است که زائران با رضایت کامل به محل زندگی خود برگردند.

ارسال نظرات