رئیس ستاد عتبات عالیات استان گیلان

حب الحسین یجمعنا رمز اتحاد و برادری/ جرثومه فساد در هرجایی حقانیت اهل بیت(ع) مطرح بوده تفرقه‌انگیزی می‌کنند

به گفته رئیس ستاد عتبات عالیات استان گیلان در هرجا حقانیت نظام، اسلام، انقلاب و اهل‌بیت علیه‌السلام مطرح بوده، جرثومه فساد در آنجا حضور داشته و به ایجاد تفرقه می‌پردازند،لذا در مقابله با منافقین کوردل باید با بهره‌گیری از موقعیت اربعین ترفندهای این دشمنان را نقش بر آب نماییم.
کد خبر: ۹۴۵۶۷۷۹
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مجید دوهندو امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که یکی از کار کردهای پیاده‌روی اربعین ایجاد وحدت بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی است اما انتشار ویدیوهایی توسط برخی تفرقه انگیزان، نشان می‌دهد که این افراد به دنبال ایجاد اختلال در این مهم هستند، اظهار کرد: هر شخی به نوبه خود می‌تواند نقشه دشمنان که در راس آنها امریکا و اسرائیل قرار دارند و برخی کشورهایی که در تلاشند تا این حرکت جهانی را کم ارزش جلوه دهند که موفق هم نخواهند شد، خنثی کند. بهترین راه برملا ساختن ترفند دشمنان؛ تبیین، روشنگری و ایجاد وحدت میان مسلمانان ایران و عراق است.

جرثومه فساد در هرجایی حقانیت اهل بیت(ع) مطرح بوده تفرقه‌انگیزی می‌کنند

وی با تاکید بر اینکه است در هرجا حقانیت نظام، اسلام، انقلاب و اهل‌بیت علیه‌السلام مطرح بوده جرثومه فساد در آنجا حضور داشته و به ایجاد تفرقه می‌پردازند، افزود: ما و علی الخصوص زائران باید مراقب باشیم و با بهره گیری از این موقعیت اربعین ترفندهای دشمنان را نقش بر آب نماییم زیرا این شیوه مهمی در مقابله با منافقین کوردل است.

حب الحسین یجمعنا رمز اتحاد و برادری

دوهندو با اشاره به مسئله “اتحاد” با استناد به کلام سردار شهید سلیمانی مبنی بر اینکه “ما ملت امام حسینیم” بیان کرد: اتحاد در این شعار یعنی درکنار هم قرار گرفتن ارادتمندان امام حسین(ع) فارغ از هرگونه مذهب و آیینی، بر این اساس «حب الحسین یجمعنا» یعنی همگی با شعار امام حسین علیه السلام در زیر یک پرچم هستیم تا اتحاد و برادری و هماهنگی را ایجاد نماییم.

زائران به احیای وحدت و انسجام بپردازند

این مسئول اضافه کرد: زائرانی که اکنون در کشور عراق حضور دارند بایستی با بهره گیری از این فرصت و حضورشان کنار زوار که از کشورهای دیگر در این اجتماع حاضر شدند، به احیای وحدت و انسجام بپردازند و  اجتماع بزرگ پیاده روی اربعین را به انجام برسانند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان گیلان در پایان به زائرانی که توفیق شرکت در این پیاده‌روی نصیبشان شده است، خاطرنشان کرد: زوار نسبت به تمامی مواکب فارغ از عراقی و ایرانی که شبانه روز در تلاش هستند و همچنین نسبت به مردم عراق که در منازل یا مواکب‌ها چشم‌انتظارشان می‌باشند و برای حضور آنها لحظه‌شماری می‌کنند، قدرشناس باشند و تمامی موارد امنیتی، بهداشتی و … که لازم است را رعایت نمایند تا ان‌شاء‌الله به لطف خداوند و کوری چشم دشمنان، یک راهپیمایی عظیم و باشکوهی در اربعین امسال ثبت گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار