خبرهای داغ:

ماهانه بیش از ۷۲ هزار تست در آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انجام می‌شود

شاهرود_ دکتر رفیعی گفت:ماهانه بیش از ۷۲ هزار تست در آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۹۷۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

ماهانه بیش از ۷۲ هزار تست در آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انجام می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد:  به طور میانگین، ماهانه بیش از ۷۲ هزار تست در آزمایشگاه این مرکز برای بیماران سرپایی، بستری و اورژانس در سه شیفت کاری و بصورت تمام وقت انجام می‌شود.
دکتر هوفر رفیعی افزود: با افزایش تعداد پذیرش، زمان نوبت دهی به بیماران که پیش از این حدود ۱۰ روز بود به حداکثر ۳ روز کاهش یافته است
او تصریح نمود: در ۵ ماهۀ اول سال جاری۲۷ هزار و ۱۴۲ مراجعه (سرپایی، بستری و اورژانس) به آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود صورت گرفته و ۳۵۲هزار و ۸۸۶ تست انجام شده است.
رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) شاهرود بیان کرد: آمار یکسالۀ منتهی به اسفند ۱۴۰۰ نشان می‌دهد ۸۷۶ هزار و ۹۳۴ تست برای ۵۷هزار و ۳۷۹ بیمار اعم از سرپایی، بستری و اورژانس انجام شده است.
او یادآور شد: در حال حاضرآزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با بهره گیری از نیرو‌های مجرب و دستگاه‌های مجهز، قابلیت انجام بالغ بر ۱۰۰ تست آزمایشگاهی وتخصصی را دارد، همچنین کلیه آزمایشات مربوط به بیماران دیالیزی شهرستان در آزمایشگاه این مرکز انجام  می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها