فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشست با اعضای نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این استان گفت: دشمن به فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی از طریق آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۹۴۵۷۷۴۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: در حال حاضر دشمن در فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی از طریق آسیب‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی است.

وی تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی را کاری مهم برای آینده انقلاب دانست و اظهار کرد: سپاه امام صادق علیه السلام ماه گذشته در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه دانش آموزان، فرماندهان واحد‌های مقاومت دانش آموزی سراسر استان بوشهر را به اردوی خان زنیان استان فارس اعزام کرد.

 

مسئول نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این نشست نهادینه شدن امر به معروف در جامعه را ضروری برشمرد و گفت: این مجمع ۵ کارگروه ویژه اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان، ازدواج و خانواده و جوانی جمعیت را تشکیل داده است که کارشناسان این نهاد به صورت پیامکی در این زمینه‌ها با مردم ارتباط دارند.
خضر فقیه افزود: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر، سیاست‌های کلی نظام را در استان دنبال کرده و در این زمینه به مطالبه‌گری می‌پردازد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها