جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار با تأکید بر لزوم همراهی تمامی دستگاه‌ها در برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در جشنواره ابوذر باید ورود کرده و به بهتر برگزار شدن این جشنواره کمک کنند.
کد خبر: ۹۴۵۷۸۰۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار عباس حسینی عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر استان گیلان در سالن اجتماعات بسیج اقشار با بیان اینکه جشنواره ابوذر در استان گیلان دارای جایگاه ویژه‌ای است، اظهار کرد: جشنواره ابوذر یکی از معتبرترین جشنواره‌های رسانه‌ای در کشور است در طی چندسال گذشته به بهترین نحو ممکن توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به دستاوردهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گیلان گفت: در جشنواره رسانه‌ای آثار خبرنگاران گیلانی در عرصه‌های مختلف به دید عموم گذاشته می‌شود که می‌توان از این آثار راه‌حل بسیاری از مشکلات را دریافت.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در سازمان بسیج اقشار با تأکید بر لزوم همراهی تمامی دستگاه‌ها در برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در جشنواره ابوذر باید ورود کرده و به بهتر برگزار شدن این جشنواره کمک کنند.

حسینی یکی از راه‌های حل مشکلات کشور و استان گیلان در عرصه‌های مختلف را بهره‌مندی از ظرفیت شهروند خبرنگار نخبه دانست و تصریح کرد: در بخش خبر آزاد و حوزه تولید خبر باید از ظرفیت شهروند خبرنگاران نخبه نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات