فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن از اجرای افزون بر 200 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۸۱۶۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل عظیمی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، برنامه های شهرستان بروجن را در هفته دفاع مقدس تشریح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: ملت غيور ايران همواره در تمامي صحنه ها و عرصه ها همچون جنگ تحميلي سربلند و سرافراز بوده اند.

این مقام مسئول با بيان اين که بسيج همواره منشا خدمت به مردم بوده است، افزود: روحيه و تفکر بسيجي برگرفته از نهضت عاشوراي حسيني دشمنان را به زانو درآورده است .

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس، بیش از 200 برنامه شاخص در سطح شهرستان بروجن از سوی رده های ناحیه مقاومت بسیج اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بروجن برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان را  فضا سازی متناسب با هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در رده های بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، اردو های جهادی، غبار روبی گلزار مطهر شهدا، یادواره شهدا در قالب آبروی محله، اهدا خون به بیماران نیازمند، برپایی میز خدمت مدیران شهرستانی، توزیع کمک‌های مومنانه در بین اقشار نیازمند، مسابقات فرهنگی ورزشی و ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه صادقیه عنوان کرد.

ارسال نظرات