در شهرستان فارسان برگزار شد؛

دیدار سردار علی نصیری با خانواده شهید داریوش مالکی

سردار علی نصیری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از حضور در شهرستان فارسان با خانواده سردار شهید داریوش مالکی دیدار و از ایشان تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۸۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی نصیری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از حضور در شهرستان فارسان با خانواده سردار شهید داریوش مالکی دیدار و از ایشان تجلیل کرد.

وی در دیدار با خانواده معظم این شهید والامقام، شهدا را ستارگان واقعی این مرز و بوم دانست و عنوان کرد: ما همه مدیون شهدا و ایثارگری های خانواده های شهدا هستیم.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد:  واقعا برای ما افتخار است که در محضر خانواده های معظم شهدا باشیم به خصوص خانواده شهید مالکی که به حق فرزندان نخبه این شهید عزیز، راه پدر بزرگوارشان را در خدمت رسانی به مردم ادامه دادند.

سردار شهید داریوش مالکی متولد دوم تیرماه سال 1342 در شهرستان فارسان و جزو افتخارات این شهرستان است که در سال 1342 ازدواج کرد و 2 پسر و یک دختر حاصل این ازدواج مبارک بود.

 ابراهیم، فرزند ارشد این شهید والامقام دکترای حقوق، دختر این شهید والامقام پزشک و محمد فرزند سوم شهید نیز مهندس و کارمند تامین اجتماعی است.

 شهید داریوش مالکی بیست و یکم خرداد ۱۳۷۴، با سمت جانشین گردان امام حسین علیه السلام در آلواتان بر اثر اصابت ترکش و انفجار مین، شهید شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار