نمازگزاران اهل سنت و تشیع شهرستان نیکشهر درمحکومیت اغتشاشات اخیر بهد از نماز جمعه راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۹۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر،نمازگزاران پایوران،بسیجیان و اقشار مختلف مردمی در شهرستان نیکشهر پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند.

مردم با سر دادن شعارهایی در محکومیت اهانت به مقدسات اعتراض خود را اعلام کردند و شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا، منافق فتنه گر این آخرین پیام است ملت انقلابی آماده قیام است، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و … از سوی راهپیمایان سر داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی خلیل آباد، امام جمعه تشیع شهرستان نیکشهر ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر و همچنین تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

وی با اشاره به این مطلب که زنان ایرانی با انقلاب اسلامی و جنگ حیاتی دوباره یافتند، افزود: زنان ایرانی همان مادران، همسران و خواهران کسانی بودند که در صف مقدم جبهه از عقیده و ناموس و سرزمین خویش دفاع می‌کردند.

امام جمعه اهل تشیع نیکشهر در ادامه درمورد حماسه زنان در دفاع مقدس بیان داشت: زنان شجاع ایران اسلامی حماسه‌آفرینان عرصه‌های پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ و جهاد بودند که نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند و در این میدان سخت و طاقت‌فرسا نیز موفق و سربلند به در آمدند و افتخاری بر افتخارات خویش افزودند که به جز زنان صدر اسلام نمی‌توان نمونه‌ای برای آن نشان داد. حضور در خط مقدم جبهه و جنگ، پرستاری و مداوای مجروحان جنگی، تهیه وسایل رفاهی برای مردان جنگ، و حضور فرهنگی در شهرها از مهم‌ترین فعالیت‌های زنان در طول دفاع مقدس بوده است.

وی درپایان بیان داشت: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی و ملی در هرزمان در مقابل دشمن متجاوز به پاخاسته و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات