خبرهای داغ:

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری؛ فراخوان بین‌المللی تولید محتوای رسانه‌ای «زینب(س)، جهادگر تبیین، روایت‌گر اربعین» منتشر شد

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به‌منظور بزرگداشت حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین و به‌ویژه انعکاس رسانه‌ای جلوه‌های حضور بانوان و خانواده‌ها در این حماسه، روایت‌گر اربعین» منتشر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۹۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-اداره کل امور بین‌الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به‌منظور بزرگداشت حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین و به‌ویژه انعکاس رسانه‌ای جلوه‌های حضور بانوان و خانواده‌ها در این حماسه، فراخوان بین‌المللی تولید محتوای رسانه‌ای را با عنوان «زینب(س)، جهادگر تبیین، روایت‌گر اربعین» منتشر کرد.
از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در این فراخوان بیاناتی از مقام معظم رهبری در جمع پرستاران آورده شده است که فرموده است: «زینب کبری (س) جهاد تبیین را، جهاد روایت را راه انداخت؛ نگذاشت و فرصت نداد که روایت دشمن از حادثه غلبه پیدا کند؛ کاری کرد که روایت او بر افکار عمومی غلبه پیدا کند. حالا تا امروز روایت زینب کبری (س) از حادثه‌ی عاشورا در تاریخ مانده... ببینید! این درس است؛ این همان حرفی است که بنده همیشه می‌گویم: شما روایت کنید حقایق جامعه‌ خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. شما اگر روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند.»
براساس این گزارش، آثار ارسالی در قالب‌های عکس، پوستر، نقاشی، فیلم کوتاه، نماهنگ، روایت‌نگاری و هنر دیجیتال و به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی مورد پذیرش قرار می‌گیرد.
شرکت در فراخوان برای عموم علاقمندان، آزاد و رایگان است و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی هر شرکت‌کننده وجود ندارد، علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق آی‌دی تلگرام ArbaeenMF@ ارسال کنند.
در این فراخوان آمده است، فایل‌های تصویری با فرمت JPEG، فایل‌های ویدیویی با فرمت MP۴، فایل‌های صوتی با فرمت MP۳ و فایل‌های متنی با فرمت DOCX ارسال شود.
مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۲۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۴ خواهد بود و اختتامیه و معرفی برگزیدگان در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ مصادف با بیستم جمادی‌الثانی ۱۴۴۴ برگزار می‌شود و از برگزیدگان، تقدیر شایسته‌ای صورت خواهد گرفت.
محورهای فراخوان، جهاد تبیین؛ زینب(س) اسوۀ جهاد تبیین، زینب(س) قله خردمندی و تدبیر، خانواده و سبک زندگی زینبی، حیا و عفاف زینبی و تمدن‌سازی زینبی است.
بخش دیگر محورهای فراخوان با روایت اربعین؛ تجلّی وحدت اسلامی در اربعین، خردورزی و مدیریت بانوان در اربعین، حضور بانوان، کودکان و خانواده در اربعین، حضور پیروان ادیان آسمانی در اربعین و نقش اربعین در زمینه‌سازی ظهور است.
افراد شرکت کننده در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۸۰۱۱۵۶ تماس حاصل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات