خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امام خمینی در مدیریت هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشت.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۵۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

حجت‌الاسلام محمد رستمی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه  در گفت‌وگو با بسیج از آذربایجان غربی، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مدیریت و فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک روحانی در سه موقعیت زمانی، آغاز جنگ، ادامه جنگ و پایان جنگ بود، که در این موقعیت‌های زمانی، سرنوشت کشور با تدبیر الهی امام رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام، عالمان و روحانیون معزز با الگوگیری از ایشان و با اطمینان بر توانایی‌های جوانان، دشمن زبون‌ را مجبور به عقب‌نشینی کرده، و با تکیه بر  خودباوری‌شان به پیروزی رسیدند.

رستمی با بیان اینکه، از میان ۴ عملیات بزرگ دفاع مقدس، شکستن حصر آبادان از طرح‌های مهم امام خمینی (ره) بود، ادامه داد: ایشان شخصیت علمی، الهی، سیاسی و… داشتند، که حتی در جهان اسلام به عنوان الگو مورد توجه قرار گرفتند..

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، هوشیاری، شهامت، تدبیر و بصیرت را از ویژگی‌های بارز حضرت امام برشمرد و گفت: رزمندگان براساس این خصوصیات به امام اعتماد و اعتقاد کامل داشتند، که این ایمان منجر به موفقیت در جنگ شد‌.

وی ادامه داد: به‌واسطه راهبری و هدایت‌های امام خمینی (ره) بود، که برای اولین بار‌ ایران در جنگی تحمیل شده، ذره‌ای از خاک خود را به دشمن نداد، روی پای خود ایستاد و خود را قدرتی می دانست، که می‌تواند پشتیبان مستضعفین باشد، هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها بر این باور استوار است.

ارسال نظرات