خبرهای داغ:
بیانیه

بیانیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

کد خبر: ۹۴۵۸۷۸۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

بسمه تعالی

بیانیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

سلام علیکم

دستگاه استکبار جهانی۴۳ سال است که همه توان خودرا بکار بسته است تا ملت بزرگ ایران روز دوم خود را نبیند، آنچه که تا بحال انجام داده اند تمام توانشان بوده و آنچه که انجام ندادند نمی توانستند.

ملت بزرگ استان قزوین

دشمنانتان را در حوزه جغرافیای عمل،زمان و توان کوچک کردید ،از مسلح کردن صدام تا زور آزمایی در غرب آسیا و از زمین ، آسمان تا دریا گستره حضورش بود و شما بر آن ها تسلط و کنترل پیدا کردید را در نظام حقیقت طلبان عالم تحقیر نمودید.

ملت اربعینی حسین بن علی علیه السلام

در میادین بزرگی،حماسه های بزرگی خلقی کردید ودر تاریخ به یوم ا... های شما ثبت شده است. فلسفه هر کدام آن ها به افق بلند شما پیوند خورده است.

یوم ا... فجرتان،دفاع مقدستان،یوم ا... نهم دی ماهتان، رستاخیز عظیم تجلیل از سرباز سر افرازتان حاج قاسم سلیمانی ،استمرار رستاخیز عظیم اربعین، همه وهمه نشان از دست قدرت یدالهی اجتماع عظیم شما است.

اینک اراذل و اوباش با پشتیبانی امریکا جنایتکار و زباله های سلطنت طلب ،آلبانی نشین های مفلوک چند روزی است به بهانه حمایت از فوت خواهر مسلمان ایرانی کرد ما به جان امنیت و ابروی شما افتاده اند، به قرآن شما، مساجد شماو پرچم جمهوری اسلامی که با خون هزاران شهیدتان به اهتزار در امده هتک حرمت کرده اند و آن را به آتش کشیدند.

ملت رسول ا... استان قزوین

برای محکومیت این هتاکی ها، نشان دادن دریای عاطفه ایمانتان در روز ۲۸ صفر همزمان با ایام رحلت پیامبر خوبی ها و شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی علیهم السلام،باهم به میدان بیاییم تا مثل همیشه دشمنانتان را نا امید و دوستانتان را امیدوار کنید.

هم رزمان همیشه در صحنه ، بسیجیان عزیز،خانواده عظیم سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین، شما نیز با اتصال به دریای خروشان مردم در حماسه بزرگ راهپیمایی مردم استان قزوین هم صدا ،همدل در کنار هم در این راهپیمایی بزرگ شرکت نمایند تا هم تماشایی تراز گذشته، خالق یوم ا... جدیدی بشویم .

 

فرزند کوچک و خاک پای مردم استان قزوین 

سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها