خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

بسیجیان باید از شخصیت و منش شهید سروری راد الگوبرداری کنند

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید محمدحسین سروری راد گفت: بسیجیان باید از شخصیت و منش شهید سروری راد الگوبرداری کنند.
کد خبر: ۹۴۵۸۸۹۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

ایرج گلینی در حاشیه تشییع پیکر مطهر شهید امنیت محمدحسین سروری راد در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، اظهار داشت: شهید محمدحسین سروری راد یک الگوی برجسته بود و باید امروز نوجوانان و جوانان به‌ویژه بسیجیان از این شهید الگوبرداری کنند و در مسیر دفاع از انقلاب از این شخصیت برجسته استفاده کنند.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهید بیان کرد: ایمان و عشق به حضور در هیئت‌های مذهبی و مساجد و پای‌کار بودن در نظام و انقلاب در تمامی عرصه‌های ملی، دینی و مذهبی از مهم‌ترین و بارزترین خصوصیت‌های اخلاقی شهید سروری راد بود.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار درباره روحیه جهادی محمدحسین سروری راد گفت: در هفته جاری بنا بود همراه با سایر بسیجی‌های جهادگر به مشهد مقدس اعزام شود که به فیض شهادت نایل گشت و اکنون هم‌نشین و مهمان ویژه امام رضا (ع) است.

وی با تأکید بر اینکه شهید سروری راد از چهره بزرگ فرهنگی با ایده‌های بسیار خوب و برتر در پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بود، خاطرنشان کرد: این پایگاه به‌واسطه ایده‌های فرهنگی ناب شهید سروری از پایگاه‌های برتر کشور در حوزه ایده برتر در هفته دفاع مقدس انتخاب شد.

گلینی با اشاره به جمعیت گسترده مردم غیور و انقلابی گرمسار که در مراسم تشییع پیکر این شهید شرکت کردند افزود: حضور گسترده این مردم خط بطلانی بر اقدامات اغتشاش‌گران خواهند کشید و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان این نظام و انقلاب می‌زند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار