خبرهای داغ:
حجت الاسلام کمالی در مراسم تشییع پیکر شهید یوسفی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) گفت: دشمنان بدانند از رهبری و ولایت تا آخرین قطره خون خود دفاع می کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۲۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(علیه السلام) امروز در مراسم تشییع شهید حسین یوسفی هریوند و در محکومیت اغتشاشات اخیر، در بیرجند گفت: در ۸ سال دفاع مقدس دشمنان نظام ۸۰ میلیارد دلار به صدام ملعون کمک کردند تا جنگ را در نیم ساعت خاتمه دهد، اما امت شهید پرور با دست خالی در مقال دشمن ایستادند و نگذاشتند حتی  یک وجب از این خاک عزیز به دست، دست نشانده آمریکا و صهیونیست بیفتد.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از آن با جنگ نرم در داخل کشور قصد براندازی نظام را داشتند، افزود: دشمنان فتنه‌های ۸۸ با رمز تقلب در انتخابات، فتنه سال ۹۶ با رمز ارز و در سال ۹۸ با رمز بنزین و در سال ۱۴۰۱ با رمز گشت ارشاد و خونخواهی مرحوم مهسا امینی راه اندختند که با باید بدانند دست همه آن‌ها خفاشان خون آشام برای امت والا مقام کاملا رو شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: امروز نیز این فتنه گران آمدند با من و شما بجنگد، با اسلام و قرآن و ارزش‌های امام زمان بجنگد که مردم باید هوشیار باشند.

 

وی گفت: شما دشمنان بدانید این مردم که امروز در تشییع این شهید والا مقام آمدند در صورت اشاره‌ای از سوی نائب امام زمان، آمریکا و اسرائیل را با خاک یکسان خواهند کرد.

حجت الاسلام کمالی در پایان این مراسم از آشوبگران فتنه اخیر هم خواست گول دشمن را نخورند و تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند و به سیل خروشان مردم ولایتمدار بپیوندند.

همزمان با برگزاری تجمع بزرگ امت رسول الله در محکومیت اغتشاشات اخیر در بیرجند مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید حسین یوسفی هریوند امروز از میدان شهدای بیرجند تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.


شهید یوسفی هریوند در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نایل آمد، پیکر این شهید والا مقام پس از ۳۹ سال شناسایی و به آغوش خانواده بازگشت.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صداوسیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها