مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان قم برگزار می‌کند:

جشنواره فرهنگی هنری پویش قهرمان شهیدم

مرکز آفرینش‌های هنری معاونت فرهنگی بسیج استان قم بمناسبت هفته دفاع مقدس، پویش و جشنواره فرهنگی هنری «قهرمان شهیدم» را ویژه کودکان و نوجوانان 7 تا 15 برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۶۳
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

محمد توکلی مسئول مرکز آفرینش‌های هنری معاونت فرهنگی استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان قم گفت: بمناسبت هفته دفاع مقدس و کنگره ملی 6090 شهید استان قم پویش و جشنواره فرهنگی هنری «قهرمان شهیدم» از تاریخ 31 شهریور ماه تا 29 مهرماه ویژه کوکان و نوجوانان قمی برگزار میشود.

توکلی افزود: علاقمندان در پویش قهرمان شهیدم از بین شهدای استان قم یک شهید را انتخاب نموده و به معرفی این شهید بزرگوار در قالب یک ویدئو کوتاه بپردازند.

وی اظهارداشت: دقت شود که تصاویر بصورت افقی ضبط  و شرکت کنندگان محتوای تولیدی خود را در پیام رسان ایتا به شماره 09109646766 بهمراه نام و نام خانوادگی،‌ کدملی و شماره همراه ارسال نمایند.

مسئول مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان قم خاطر نشان شد: به قید قرعه به 8 نفر از شرکت‌کنندگان هدیه 400هزارتومانی اهداء خواهد شد.

توکلی با اشاره جشنواره فرهنگی هنری قهرمان شهیدم که دیگر رویداد مرکز آفرینش‌های هنری استان در هفته بسیج است، گفت: کودکان و نوجوانان 7 تا 15 می‌توانند با خلق آثاری در رشته‌های نقاشی، شعر، عکس‌نوشت و انشاء در این  رویداد شرکت نمایند و به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.
جشنواره فرهنگی هنری پویش قهرمان شهیدم

انتهای پیام./

ارسال نظرات
آخرین اخبار