به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس وبازگشایی مدارس

زنگ ایثار و مقاومت درمدارس تنگستان نواخته شد

زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان تنگستان نواخته شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۰۱۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ، آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر وهمچنین امام جمعه شهر اهرم ،فرماندار تنگستان،فرماندهان سپاه وانتظامی تنگستان در دبیرستان اندیشه شهر اهرم برگزار شد.

دراین مراسم غلامیان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان وحاضرین دراین مراسم گفت:اولویت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده است که از مهمترین آموزه های دینی به شمار می رود.
وی تصریح کرد: انتقال این فرهنگ به نسل آینده تکلیف ما است و برگزاری زنگ ملی ایثار و مقاومت آغاز این حرکت است.
احمدلطفی فرماندار تنگستان نیز به رسالت عظیم انسان‌ها در مسیر تعالی و رشد همه‌جانبه اشاره کرد و افزود: اصلی‌ترین معیار در مسیر رشد و تعالی انسان‌ها توجه به مبانی تعلیم و تربیت شایسته است تا بتوان به مقصود نهایی رسید.
امام جمعه شهر اهرم در ادامه خاطر نشان کرد: پیامبران و اولیای الهی در مسیر تربیت و تعالی انسان‌ها کاری ماندگار و شایسته انجام دادند که همین رسالت امروز بر عهده معلمان گذاشته شده تا بتوانند با الگوگیری از فرهنگ ارزشی و اسلامی نسل متبحر، متخصص و متعهد را تربیت کنند.

حجت الاسلام پهلوزاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در کنار تحصیل علم و تهذیب نفس، فرزندان این مرز و بوم باید به مکتب سردار سلیمانی‌ها افتخار کنند چرا که دشمنان انقلاب اسلامی از این مکتب الهی و ارزشی در واهمه و هراس هستند.
در ادامه غلامحسین مهران پورمعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر که مهمان این مراسم بودندبه روشهای ایجاد انگیزه درمیان دانش آموزان پرداخت و گفت:از آنجايي كه انسان آمادگي دارد تا فعاليت‌ها و تصوراتش را تعميم دهد، موفقيت در يك درس منجر به موفقيت در دروس ديگر مي‌شود و اين موضوع در مورد دروس اصلي هر رشته مهم‌تر است.
در ادامه کربلایی مختار عمرانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس به روایت گری درخصوص خاطرات جبهه وشهدا پرداخت.
گروه سرود منتظران مهدی (عج)نیز به اجرای سرود پرداختند ودرپایان زنگ ایثار و مقاومت توسط مسولین نواخته شدومسئولین از نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات