سخنرانی رییس اداره آموزش وپرورش تنگستان درمصلی جمعه اهرم
غلامیان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان درمصلی جمعه شهر اهرم گفت: باید باور و دانش را در معلمان تقویت کنیم تا آنها نیز به خوبی به دانش آموزان منتقل کنند .
کد خبر: ۹۴۵۹۰۳۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،به مناسبت آغازسال تحصیلی جدید و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس ،مهندس غلامیان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اهرم گفت:یکی از ابعاد مهم دفاع مقدس که آن را در تاریخ کشورمان ماندگار کرده جنبه‌های فرهنگی و نقش تربیتی و هویت آفرینی آن است اقشار و گروههای مختلفی در آن مقطع تاریخی نقش‌آفرینی کردند شاید یکی از مهمترین نقش‌آفرینی‌های از آن دانش آموزان و معلمان بود است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان درادامه به نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: 36هزار شهید دانش‌آموز و 4 هزار معلم شهید دفاع مقدس نقش اساسی در آن حادثه مهم تاریخی داشتند به طوری که کتاب و قلم و دفتر شان را به سنگرها آوردند و همچنان که دو شادوش سایر رزمندگان میجنگیدند، به پیشبرد علم و دانش کشورشان همت گماردند .
غلامیان درپایان تصریح کرد:اکنون با گذشت سه دهه از آن رویداد بزرگ تاریخی همچنان ارزش آفرینیها و دستاوردهای فرهنگی آن دوران مبنای مهمی برای تربیت انسان با هدف دستیابی به حیاط طیبه است که روح حاکم بر سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات