سردار دشتی:

آرامش و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهدا است

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت:ایمان، قدرت روحی و والای شهدا خاک میهن را به مکانی مقدس تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۹۰۴۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سردار دشتی جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر درمراسم روز ۳۱شهریور که در ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) تنگستان برگزارشد گفت: پیروزی ما درسایه استقامت و بردباری،اتحاد وهمدلی و ولایت مداری است.

    جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) در ادامه افزود: ما دردفاع مقدس با اتحاد و همدلی همه ی اقوام وهمه ی مذاهب وتبعیت از ولایت فقیه توانستیم بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شویم.

سردار دشتی با اشاره به آشوب‌های چند روز اخیر تأکید کرد: رمز پیروزی ما اتحاد و همدلی است ودشمن با نشانه گرفتن آن قصد ایجاد رخنه و اختلاف بین اقوام،مذاهب ومردم کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تعدادی از همراهان دشمن با سو استفاده از رأفت اسلامی رهبری اغتشاشات اخیر را چه درفضای مجازی وچه درکوچه و بازار با نشانه گرفتن واستفاده از جوانان ونوجوانان نا آگاه قصد براندازی نظام وبرهم زدن امنیت و آسایش مردم را دارند.که الحمدلله در استان ما با وجود داشتن مردمی بصیر وآگاه تیرشان به سنگ خورده است.

عبدالرضا دشتی با اشاره به زبونی وبیچارگی دشمن گفت:استفاده از خردسالان وجوانان هفده وهجده ساله برای از بین بردن امنیت کشور نشان از زبونی ونادانی دشمن است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار