بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت ؛

برگزاری مراسم شبی با شهدا در شهر جم

مراسم شبی با شهدا به همت پایگاه مقاومت بسیج ابوذر غفاری شهر جم در حسینیه چهارده معصوم با حضور مسئولین و مردم شهرستان جم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۰۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰

امام جمعه شهرستان جم در این مراسم ضمن تسلیت بمناسبت رحلت جانگدازه پیامبر اکرم (ص) گفت: آنچه امروزه به آن احتیاج داریم سیره سیاسی رسول الله است که باید به آن بپردازیم و کسانیکه بحث سکولاری را مطرح می کنند غافلند که اگر وجهه سیاسی رسول الله نبود ، امتی درست نمیشد و اسلامی در کار نبود.
حجت‌الاسلام محمد محمدی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ مقاومت در دین ما دارای ارزش بسیار بالایی است و برنامه‌های ترویجی و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس فقط به زمان و مکان خاص محدود نیست و باید در طول سال این مهم اجرایی شود.
محمدی با تاکید بر اینکه این حادثه عظیم، بی‏شک در یاد ملت بزرگ ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‏آفرینی را در نسل‏های بعد بر جای خواهد گذاشت، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ حماسه و ایثار به نسل‌های جدید بوده و مسئولان باید در این زمینه برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشند.
وی انگیزه شهدا در جبهه‌ها را همانند ائمه در نابودی تمام حکومت های ظالم دانست و تصریح کرد: به همین جهت در هر سنگری که می‌رفتی، رد پای ائمه بود.
فرمانده سپاه جم نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های و دلاوری های مردم عزیز ایران اسلامیست.
سرهنگ محمد خلیلی با اشاره به اینکه شهدا ستاره هستند و اگر شهدا را ببینیم راه را گم نخواهیم کرد و به بی راهه نخواهیم رفت افزود: امروزه با هجمه گسترده فرهنگی دشمن به جوانان و مردم ما، همین شهدا هستند که این مملکت را حفظ کرده اند و ما هر چه داریم از شهداست.
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار