همزمان با دهه آخر ماه صفر در غرب شهرکرد انحام شد؛
مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک از استمرار کمک های مومنانه در دهه ی آخر ماه صفر به ایتام و نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۹۱۵۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف سلیمانی منفرد گفت: با تسلیت رحلت جانسوز پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: با کمک خیرین ارجمند از اربعین حسینی تا 28 صفر 110 بسته معیشتی تقدیم به ایتام و نیازمندان شد.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: بسته های معیشتی شامل: 10کیلو برنج ، دو عدد مرغ بود که به صورت نیم بها در اختیار خانواده‌ها ی نیازمند منطقه غرب شهرکرد قرار گرفت که در این راستا برای هر بسته 150 هزار تومان معادل 16میلیون و پانصدهزار تومان هزینه شد.

وی به توزیع میوه در این ایام اشاره کرد و افزود: با مساعدت خیرین با مبلغ 4 میلیون و پانصد هزار تومان، 450 کیلو هلو تهیه ، بسته بندی و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سلیمانی منفرد،به تقدیم گوشت گرم اشاره کرد و گفت: یک رأس گوسفند به مبلغ ذو میلیون و هشتصد هزار تومان خریداری و برای سلامتی امام زمان ارواحنافداه ذبح و گوشت آن بین 35 نفر از خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: در سالروز رحلت پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله وسلم و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام با کمک خیرین، یک دستگاه یخچال ،یک دستگاه گاز 5شعله،یک دستگاه لباسشویی دوقلو ،یک عدد ماکروفر ، یک عدد اتو بخار و 20جفت کفش زنانه تقدیم خانواده‌ها نیازمند منطقه غرب شهرکرد گردید.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک به برپایی موکب اربعین حسینی در مسیر پیاده روی حرم تا حرم  از امامزاده اشکفتک تا امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد اشاره کرد و افزود: در این روز با  3 هزار آب معدنی 500 سی سی، 5 هزار لیوان چای نبات و 6 هزار لیوان آب لیموی طبیعی و زعفران از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام پذیرایی شد.

سلیمانی منفرد، به هماهنگی برای اعزام کاروان برای پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: امسال هم کاروان چهل نفری عاشقان حضرت سیدالشهدا علیه السلام از غرب شهرکرد عازم نجف اشرف شدند و در پیاده روی نجف تا کربلا شرکت کردند.

ارسال نظرات