همزمان با هفته دفاع مقدس

زنگ مهر وایثاردرشهرستان زرند نواخته شد

همزمان با هفته دفاع مقدس زنگ مهر ایثار با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند ،وجمعی از مسئولین در دبستان دخترانه شاهد این شهر برگزارگردید
کد خبر: ۹۴۵۹۲۰۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :همزمان با هفته دفاع مقدس زنگ ایثار وبازگشایی مدارس با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند ،مهندس حسینی نژاد فرماندار،سرهنگ امیری فرمانده سپاه زرند ،جعفری مدیراموزش وپرورش زرند ،وجمعی از مسئولین در دبستان دخترانه شاهد این شهر برگزارگردید

در این مراسم حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند با تسلیت ایام رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (صل الله علیه وآله وسلم ) ودو سبط اکبرش امام حسن مجتبی (علیه السلام )  و امام رضا (علیه السلام )  و همچنین گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل عظیم الشأن وهمه شهداء دوران دفاع مقدس در سخنانی با ابراز خُرسندی از بازگشایی دوباره مدارس  بعد از دوسال وقفه وتعطیلی بیان داشت: امیدواریم که با آن پشتکار وهمتی که شما دارید وحمایتی که از دانش آموزان که سرمایه های آینده این مرز وبوم هستند، انجام می دهید، همان بالندگی وپویایی قبل را در سطح مدارس شهرستان ببینیم.

وی اظهارداشت: دانش آموز  امانتی است در اختیار شما که او را تحویل می گیرید ومطمئناً می تواند برای شما به عنوان یک باقیات وصالحات ماندگار باشداگر خوب تربیت شود و درحوزه آموزش تعلیم داده شود.

شجاعی افزود: همه برنامه ها وکارهای مثبتی که به واسطه تعلیم وتربیت شما درآینده از او صادر می شود در کارنامه شماهم نوشته می شود .

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه شغل معلمی وتعلیم وتربیت رسالت انبیای الهی بوده است تصریح کرد: جایگاه معلم و اهمیت آن حقیقتاًجایگاه ویژه ای است به طوری که پیامبر اولواالعزمی به مانند حضرت موسی (علیه السلام )  برای کسب علم از خدای متعال درخواست استاد ومعلم می کند.

امسال نیز همچون سال های گذشته صحنه های جالبی در اولین روز حضور « کلاس اولی ها » در مدارس اتفاق افتاد، از اشک هایی که جاری می شد تا دلتنگی هایی که خیلی زود برای والدین صورت می گرفت، از خنده هایی که بر روی لب ها می نشست تا گل هایی که در دست دانش اموزان بود. همه اینها بی شک به بخشی از شیرین ترین خاطرات دوران زندگی کودکان تبدیل خواهند شد.

در این مراسم  عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی گفت: تقارن فصل جدید رویش جوانه دانایی و توانایی با هفته دفاع مقدس را که همواره یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌هاست گرامی می‌داریم.

   وی افزود:  در راستای تحقق اهداف و اعتلای آموزش و پروش با توجه به شرایط موجود باید به شکل همه جانبه و پوشش جمعی، عوامل موثر و صحیح در آموزش و پرورش به ویژه اولیاء دانش آموزان به عنوان شرکای این نهاد آموزشی به کمک آموزش وپرورش بیایند تا بتوانیم شاهد تحقق اهداف متعالی آموزشی باشیم.

جعفری ضمن تقدیر از زحمات مدیران، معلمان و اولیاء دانش‌آموزان ابراز امیدواری کرد در سالی که مزین شده به نام سال تولیددانش بنیان ، اشتغال آفرین  بتوانیم با همت شما عزیزان مسیر دانایی و توانایی را جهت فتح قله رفیع عافیت و سلامت به درستی طی کنیم.

لازم به ذکر است ،دانش آموزان زرندی پس از قرائت کلام وحی به همخوانی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران وسرود سلام فرمانده پرداختند و در ادامه با عبور از دروازه قرآن، ضمن استقبال مسئولین ومعلمین با گل و شیرینی در کلاسهای درس مستقر شدند و مهری شاداب را آغاز کردند.

خبرنگار :غلامرضا نورالدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار