خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

جنگ بین حق و باطل، همواره در جریان است

استاندار خراسان جنوبی  گفت: جنگ بین حق و باطل همواره در جریان است.
کد خبر: ۹۴۵۹۲۸۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با حضور در جمع بسیجیان گردان امام علی (ع) و نیرو‌های یگان ویژه نیروی انتظامی استان که طی شب‌های گذشته انجام شد، خاطرنشان کرد: در زمان پیامبر اعظم (ص) افراد به دو جبهه حق و باطل تقسیم می‌شدند، لذا این  دو جریان کاملاً واضح از یکدیگر قابل تشخیص بودند.

 

قناعت ادامه داد: در زمان مولای متقیان حضرت علی (ع) جبهه‌ها مختلط شدند، به گونه‌ای که در لشکر ایشان هم عده‌ای نماز شب می‌خواندند، در جبهه باطل هم نماز اول وقت را اقامه و قرآن کریم تلاوت می‌کردند، هم در میان لشکر ایشان خانواده  شهید وجود داشت، هم در میان لشکریان کفر، لذا حق و باطل قابل تفکیک نبودند.

وی گفت:بسیاری از افراد در زمان نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) جزو جبهه حق بوده و در رکاب ایشان جانباز شدند، اما در زمان حضرت علی (ع) در تشخیص دچار مشکل شده و به جبهه باطل ملحق گردیدند.

 

استاندار ادامه داد: مثل شرایط فعلی که برخی بزرگان کشور به خاطر انقلاب در زمان شاه در زندان شکنجه شده یا مسئولیت‌های کلانی در کشور داشته اند، اما امروز به خاطر فرزندان، لقمه حرام، خودخواهی، تکبر  و... برخی از این خواص در تشخیص دچار مشکل شده اند.

 

قناعت با اشاره به اینکه زمان حضرت امام خمینی (ره) شبیه زمان پیامبر اسلام محمد مصطفی (ص) و زمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شبیه زمان مولای متقیان علی (ع) می‌باشد، تصریح کرد: در این شرایط، تشخیص سخت می‌شود، لذا ما باید از تاریخ درس بگیریم، زیرا بعضی از بزرگان که ما زمانی زیر پرچم آن‌ها سینه می‌زدیم امروز در کارهایشان لغزش دیده می‌شود.

وی تأکید کرد: در شرایط موجود، نگاه ما باید در همه بزنگاه‌ها به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) و تشخیص ایشان باشد.

 

استاندار متذکر شد: امروز به برکت پیشرفت‌های نظامی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرونده جنگ نظامی بسته شده، اما تمام آمال و آرزو‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی،   انگلیس و برخی از خواص در داخل کشور است تا بتوانند از داخل به کشور ضربه بزنند.

 

قناعت افزود: جنگ بین حق و باطل همواره در جریان  است و از طرف حضرت حق، بهانه‌ای برای امتحان افراد  است تا آنان توسط این آزمون‌ها درون خود را بروز داده و مواضع خویش را مشخص نمایند.

 

وی اظهار داشت: به قول شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه یعنی برای رسیدن به بهشت باید زحمت کشید لذا اگر  در این درگیری‌ها  انسان انتخاب درست داشته باشد خداوند عاقبت  بخیری را نصیب می‌گرداند.

 

استاندار با بیان اینکه مجموعه نیرو‌های مسلح و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در مسیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله)، آماده جانفشانی و ایثارگری هستند.

قناعت گفت: اجر شما به اندازه رزمندگانی است که در شلمچه، فاو و جبهه‌های غرب و جنوب کشور می‌جنگیدند لذا  با وضو، اخلاص و توسل به شهدا  حضور پیدا کنید تا توشه آخرت شما محسوب گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار