معاون سیاسی سپاه ناحیه امام رضا (ع) :

اتفاقات اخیر قلب هر متدینی را جریحه دار می کند

معاون سیاسی سپاه ناحیه امام رضا گفت: برجسته‌سازی شعارهای هنجارشکن، هتک حرمت، توهین و افترا علیه مقدسات و صدها مورد دیگر مصداق تضییع حقوق شهروندی است.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۲۹
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

اسماعیلی، معاون سیاسی سپاه ناحیه امام رضا (ع)فردیس ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات توسط عده‌ای از عناصر اغتشاشگر در گفت وگو با خبرنگار بسیج گفت: باکمال تاسف در این حوادث برخی خواص نیز لغزیدند.

وی ادامه داد: در این زمان است که ضرورت جهاد تبیین بر ما روشن‌ می‌شود تا بعضی از افراد دچار شک و گمان نشوند زیرا بعضی ها با حرف هایشان میدان را برای فتنه های دشمن فراهم کردند.

وی بیان کرد: در روزهای اخیر حوادث تلخی را شاهد هستیم،در این روزها اتفاقاتی رقم خورده است که این اتفاقات قلب هرمتدینی را جریحه ‌دار می کند.

اسماعیلی به اتفاق ناگواری که برای مهسا امینی افتاده است اشاره کرد و گفت: از دست رفتن جوان غم انگیز است و باید به تمام ابعاد این حادثه رسیدگی شود ودر مجاری قانونی اعلام شود.

سماعیلی معاون سیاسی ناحیه امام رضا(ع) ادامه داد: برجسته‌سازی شعارهای هنجارشکن، هتک حرمت، توهین و افترا علیه مقدسات و صدها مورد دیگر مصداق تضییع حقوق شهروندی است.

وی افزود: در این روزها به اسم دفاع از حقوق شهروندی با حرکت وحشیانه داعشی، افراد اشوبگر اموال عمومی را به آتش کشیدند، به حجاب، مقدسات، قرآن، اهانت کردند. به غرور ملی ما هجمه وارد کردند؛ به پرچمی که برایش شهید دادیم نیز جسارت و به غیرت دینی ما توهین کرده اند.که این آشوبگری ها بخشودنی نیست.

وی در ادامه گفت: امیدواریم خداوند کمک کند که از همه سختی ها و حوادث تلخ که دشمنان برای ما دیده اند عبور کنیم و این انقلاب را با رهبری ولی امر مسلمین به دست صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

معاون سیاسی ناحیه امام رضا(ع) در آخر از راهپیمایی پرشکوه مردم ولایت مدار شهرستان فردیس قدردانی کرد و ادامه داد :اینجانب از حضور پرشور ، حماسه ساز و دشمن شکن همه برادران و خواهران عزیز شهرستان فردیس تشکر و قدردانی نموده و وحدت و همدلی و انسجام ملی روزافزون جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسألت می نمایم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها