فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد:

آزادسازی ۳۵۷ زندانی با حضور رئیس سازمان بسیج در کردستان/ توزیع ۹۵ سری جهیزیه در استان

سردار حسینی گفت: با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفن، ضمن توزیع ۹۵ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند، ۳۵۷ زندانی جرائم غیرعمد در کردستان آزاد شدند.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۳۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم نهضت کمک مومنانه که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج و مسولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۶ و ۵۰۰ جفت کفش، یک هزار و ۴۰۰ بسته کیف و لوازم‌التحریر و ۹۵ سری جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین ۳۵۷ زندانی جرائم غیرعمد و یا کم‌خطر با مشارکت دادگستری، سازمان زندان‌ها و ستاد دیه و خیرین استان آزاد خواهند شد.

سردار حسینی به دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه بیت‌المقدس در کردستان اشاره کرد و گفت: تنش آبی در ۱۶۹ روستای استان با ۵۷۹ میلیارد تومان در قالب جهاد آبرسانی برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح قرار است در یک بازه ۳۰ ماهه به اتمام برسد.

کردستانی‌ها صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم کردستان با حضور باشکوه در راهپیمایی امت رسول‌الله، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

سردار سلیمانی در ادامه اظهار داشت: سنندج پایتخت پیشمرگان مسلمان کرد است، پیشمرگانی که سهم بزرگی در امنیت کشور دارند هر چند که کمتر به این سهم اشاره شده است.

وی افزود: مردم سالاری اسلامی یک مفهوم جدید بود که با ابداع امام راحل و با انتخاب ملت بزرگ ایران در عصر حاضر رقم خورد.

سردار سلیمانی بیان داشت: پیاده سازی اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم جزو اهدافی است که رهبر انقلاب از آن به عنوان تحقق دولت مردمی نام بردند.

رئیس بسیج مستضعفین عنوان داشت: کمک مومنانه یکی از آن نرم افزارهای ملت ایران اسلامی است که در برابر چشمان جهان ملت ایران در عملیاتی نمودن آن همت گمارد و به عنوان یک فرهنگ سازی و جاری اجرایی شد و بنا نیست تا زمانی که نیازمندی وجود دارد و تا زمانی که دانش آموز نیازمند لوازم التحریر وجود دارد بنا نیست این مسیر تعطیل شود.

حضور سپاه هم در دوران دفاع مقدس و هم در محرومیت زدایی های کنونی حضوری ارزشمند بوده

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در ادامه اظهار داشت: سپاه و شجره طیبه بسیج در طول بیش از ۴ دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی نشان داده که به حق، نهادی مردمی و انقلابی است و به لطف خدا و با رشادت عزیزانی که در این نهاد خدمت می کنند آنچه را که مدنظر امام راحل بوده انجام داده اند.

وی گفت: حضور سپاه هم در دوران دفاع مقدس و هم در محرومیت زدایی های کنونی حضوری ارزشمند بوده و در هر جا سپاه حضور داشته اثرگذار بوده اند.

زارعی ادامه داد: بیش از ۲۳ دوره است که کمک های مومنانه توسط سپاه بیت المقدس کردستان اجرا می شود و از انسجام و هماهنگی و برادری که بین مجموعه نهادهای استان وجود دارد بهره مند هستیم که مایه تقدیر و تشکر است.

ارسال نظرات