۶ میلیارد ریال مطالبات مخابرات رشتخوار از مشترکان حقیقی و دولتی

ابوالفضل سالاری رئیس اداره مخابرات رشتخوار گفت: از این میزان بدهی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مطالبات اداره از مشترکان حقیقی و بقیه بدهکاری نهادهای دولتی است.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۷۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، ابوالفضل سالاری رئیس اداره مخابرات رشتخوار گفت: از این میزان بدهی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مطالبات اداره از مشترکان حقیقی و بقیه بدهکاری نهادهای دولتی است.

 

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد شهرستان تحت پوشش شبکه اینترنت ADSL هستند، افزود: این اداره ظرفیت واگذاری ۴۸۶۴ سویچ مخابراتی ADSL را داراست که اکنون ۴۲۳۷ سویچ آن دایر است.

 

سالاری تعداد کل دکل‌های bts در شهرستان را ۲۴ واحد اعلام و بیان کرد: اکنون ۱۰ دکل‌ ۳G/۴G در رشتخوار نصب است. در حال حاضر ۸۰ درصد جمعیت تحت پوشش آنتن همراه اول هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین این اداره ظرفیت واگذاری ۱۸ هزار و ۱۷ سویچ مخابراتی تلفن ثابت را دارد. در حال حاضر ۱۴ هزار ۸۲۱ مشترک از این خدمات بهره‌مند هستند. تمام توابع شهرستان دارای ارتباط تلفن ثابت یا تلفن بی‌سیم هستند.

 

رییس مخابرات رشتخوار بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ مورد سرقت کابل‌های مخابراتی معادل ۳۸۰ متر از سیم‌ها و تجهیزات مربوط به خطوط شبکه مخابراتی در محدوده این شهرستان ثبت شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: دستبرد سارقان به ادوات و سیم‌های خطوط مخابرات در رشتخوار افزون بر ۲۵۰ میلیون ریال خسارت بر جای گذاشته است.

 

سالاری گفت: هزینه نگهداری و بهسازی تلفن ثابت ۲۵ و اعتبار لازم جهت توسعه تلفن ثابت ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است؛ این در صورتی است که تعرفه‌های تلفن ثابت طی ۱۲ سال گذشته با توجه به افزایش هزینه‌های نگهداری و پرسنلی افزایش نداشته است.

 

وی اضافه کرد: جمعیت ۶۵ هزار نفری رشتخوار در ۲ بخش مرکزی و آستانه، ۲ شهر رشتخوار و جنگل و ۵۷ روستای دارای خانوار از خدمات سه دفتر پیشخوان در شهر رشتخوار و چهار دفتر در توابع شهرستان بهره‌مند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها