مسئول بسیج علمی پژوهشی استان خبرداد:

برگزار 10هزار نفر ساعت آموزش علمی در چهارمحال و بختیاری

آقای تجویدی از برگزار 10هزار نفر ساعت آموزش علمی در راستای تحقق شعار سال برای هسته های لمی بسیج در چهارمحال و بختیاری خبرداد.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۱۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره توانمندسازی بسیج علمی پژوهشی در قالب طرح شهید فخری زاده در شهرکرد با همکاری بسیج علمی پژوهشی و پارک علم و فناوری برگزار شد.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت این دوره ها در راستای اجرایی کردن بیانیه گام دوم و همچنین تحقق شعار سال؛«تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» و فراهم سازی زمینه رشد مساوی و عدالت بین تمام اقشار و سطوح جامعه از لحاظ جغرافیایی برگزار می شود.

آقای تجویدی افزود:  ما با شعار هر پایگاه مقاومت یک سنگر دانش بنیان، تمام پایگاه های محلی خودمان را در این هسته های علمی قرار دادیم و این هسته های علمی زمینه استعداد یابی، جذب و حمایت مادی و معنوی در راستای یک حرکت و یک رستاخیز علمی را برایشان فراهم می کند/

این مقام مسئول، ادامه داد: در همین راستا و در گام اول با یک فراخوانی عمومی در سطح تمام استان، شهرستان ها و روستاها و حتی در مناطق عشایری، کسانی که می دانند و مایل هستند و یا استعدادی دارند یا طرح و اختراعی دارند، به این کلاس ها دعوت می شوند.

وی گفت: ضمن اینکه طرح ها، ایده ها و اختراعات علاقه مندان بررسی می شود، مشاوره های علمی لازم به آنها داده می شود و راهنمایی که در این سمت و سو می بایستی انجام بگیرد، در اختیار آنها قرار می دهیم.

تجویدی افزود: اگر آنها نیاز به حمایت مادی و معنوی، مشاوره های علمی یا معرفی به دستگاه ها و نهادهای مربوطه داشته باشند، انجام می دهیم و در کنارشان هستیم.

مسئول بسیج علمی پژوهشی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد:  هدایت به مراکز رشد در سطح بسیج و پارک علم و فناوری، و هدایت به سمت فراهم کردن ایجاد شرکت های دانش بنیان  و در نهایت اشتغال آفرین و تولید ثروت از اهداف برگزاری این دوره ها به شمار می رود.

وی، گفت: این طرح با همکاری پارک علم و فناوری انجام می گیرد و در راستای تحقق شعار امسال نیز هست و با شعار عملی، 10هزار نفر ساعت را می خواهیم آموزش دهیم، که تا به امروز حدود 8هزار نفر ساعت در سطح استان انجام شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار