خبرهای داغ:

رییس کل دادگستری خوزستان: حفظ ارزش‌های انقلاب از تکالیف همه ماست

 رییس کل دادگستری خوزستان گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل‌های بعد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، از وظایف اصلی همه ماست.
کد خبر: ۹۴۵۹۹۴۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

علی دهقانی در نشستی به مناسبت هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای شورای معاونان دادگستری و شورای قضایی استان در پایگاه منتظران شهادت قرارگاه جنوب غرب کربلای کشور برگزار شد، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های خدمت حضور دارد و به‌ عنوان بازوی پرتوان ولایت و امامت در دوران‌های مختلف، چشم فتنه را کور کرده و خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام است.
وی افزود: هرجا سخن از خدمت بی‌منت باشد از سیل، زلزله، مهار کرونا، حضور در خط مقدم جبهه و مقابله با دشمنان اسلام و اغتشاشگران، تا خدمت به محرومان و سایر عرصه‌های امید آفرین، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند دُرّی درخشان نورانیت خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی گفت: حضور اعضای شورای قضایی خوزستان در این قرارگاه و هفته دفاع مقدس، به منظور تجلیل از رشادت‌ها و تلاش‌ مخلصانه سرداران، فرماندهان و کارکنان خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که هم در دوران دفاع مقدس درخشیدند و هم در همه موضوعات جامعه حضور موثر دارند.
فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلای کشور نیز با قدردانی از حضور رییس کل دادگستری خوزستان و اعضای شورای قضایی، این دیدار را نشانه قدرشناسی از زحمات سربازان رهبر معظم انقلاب دانست.
سردار سرتیپ خادم سید الشهدا گفت: ما نیز قدردان زحمات قضات و کارکنان دادگستری استان خوزستان هستیم که با تمام وجود در مسیر اجرای عدالت گام برمی‌دارند و در صحنه‌های خطر همواره در کنار نیروهای نظامی و انتظامی هستند.
وی افزود: ماموریت‌های زیادی به عهده این قرارگاه است که با لطف الهی و هدایت فرمانده معظم کل قوا در این ماموریت‌ها، سرافزار و پیروز انجام وظیفه کرده‌ایم و خدا را شاکریم که در خط مقدم دفاع مقدس اسلام و انقلاب زیر فرمان رهبر معظم انقلاب افتخار خدمت داریم.
سردار خادم سیدالشهدا، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: دستگاه قضایی نیز همچون نیروهای مسلح در خط مقدم خدمت صادقانه به مردم قرار دارد و هیچ تدبیری بالاتر از خدمت بی‌منت به مردم نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها