خبرهای داغ:
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان همدان:

شهدا امام زادگان عشق هستند

همدان-رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان همدان گفت: شهدا امام زادگان عشق هستند و این عشق و دلدادگی را نباید با چیزی معاوضه کنیم که جز خسران نصیب ما نمی‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۴۴
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، برنامه آبروی محله گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید محمد شهبازی همزمان با سالروز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس در گلزار شهدای گنج تپه، با حضور مسئولان شهرستان بهار، خانواده معزز شهدا و اهالی روستای گنج تپه برگزار شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان همدان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن اظهار کرد: شهدا امام زادگان عشق هستند و این عشق و دلدادگی را نباید با چیزی معاوضه کنیم که جز خسران نصیب ما نمی‌شود.

محمد نباتی تصریح کرد: جنگ دفاع مقدس، طولانی‌ترین جنگ کلاسیک در قرن بیستم بود، که همه جهان علیه ایران متحد شده بودند و شهدا ایستادند؛ ما خدا و ائمه خدا را داشتیم که به کمک ما آمدند و ملت ما در این جنگ طولانی پیروز و سرفراز شد.

وی تصریح کرد: در جنگ جهانی اول و دوم، جنایتکاران ده‌ها میلیون کشته، مفقود برجای گذاشتند و میلیاردها لیتر خون بر زمین ریختند و همین‌ها امروز ادعای حقوق بشر می‌کنند و متاسفانه آدم‌های نا آگاه و برخی جوانان آنچه از اربابان خودشان در فضای مجازی می‌گیرند و عملی می‌کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان همدان گفت: باید جوانان تاریخ را بخوانند و بدانند که چه گذشته‌ای داشتیم و از کجا به کجا رسیدیم و به این راحتی گول جنایتکاران غربی را نخورند و هر نسخه‌ای برایشان می‌پیچند را قبول نکنند.

وی افزود: فرماندهان ما وارد معرکه خط مقدم می‌شدند و پا در میدان می‌گذاشتند و بسیجیان و نیروهای را دعوت می‌کردند و این نبود که خودشان بمانند و نیروها را به معرکه دعوت کنند.

در ادامه نیز مراسم پر شکوه مدیحه سرایی و سینه زنی در مدح امام حسین(ع) و شهدای گلگون کفن با حضور مردم شهید پرور روستای گنج تپه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات