خبرهای داغ:
سردار دامغانی:

توجه به جهاد تبیین نیاز جامعه امروز است

فرمانده سپاه استان سمنان در همایش انس و مودت پیشکسوتان و بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان گفت: آنچه که در شرایط امروز باید به آن به صورت جدی پرداخته شود توجه به ضرورت جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۶۰۴۹۹
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

توجه به جهاد تبیین نیاز جامعه امروز است
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی در همايش انس و مودت بازنشستگان و پیشکسوتان نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان که در سالن همایش های شهید بسطامی ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: نقش نمایندگی ولی فقیه در سپاه یک نقش محوری و راهبردی است.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به تاثیر فضای مجازی بر آشوب های اخیر گفت:هدف از اغتشاشات اخیر تسخیر ذهنی مردم و جنگ در فضای مجازی بود.

سردار دامغانی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین افزود:آنچه که در شرایط امروز باید به آن به صورت جدی پرداخته شود توجه به ضرورت جهاد تبیین است و جهاد تبیین از رسالت های مهم امروز هادیان سیاسی است و باید با استفاده از شیوه های هنرمندانه و نوین در این عرصه مهم حضور مؤثر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان همچون گذشته در این برهه نیز  دچار اشتباه محاسباتی شدند و با حضور مردم  ولایت‌مدار ایران اسلامی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند.

بر اساس این گزارش در این همايش حجت‌الاسلام مطيعي نماينده ولي فقيه در استان سمنان و حجت‌الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها