خبرهای داغ:
فرماندار بهار:

شجاعت و قدرت بدنی شهید «شهبازی» زبانزد همه بود

همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: شجاعت و قدرت فوق العاده بدنی شهید «محمد شهبازی» زبانزد همه بوده و این قدرت خدادادی را در جاهای مختلف در جبهه جنگ به کار می‌گرفت.
کد خبر: ۹۴۶۰۶۰۳
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سالروز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس فرماندار، بخشدار، جانشین فرمانده سپاه ناحیه، رئیس تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه علمیه آیت الله بهاری و رئیس بنیاد امور شهدا و ایثار گران شهرستان بهار با خانواده شهید «محمد شهبازی»، شهید سال شهرستان بهار دیدار کردند.

فرماندار شهرستان بهار در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا باعث افتخار ما هستند، گفت: وظیفه ما عرض ارادت به خانواده شهداست.

روح اله نباتی افزود: با توجه به اینکه هم محله، همسایه با شهدای گنج تپه بودم، از همه شهدای گنج تپه خاطره‌ای دارم و با توجه به شناختی که از شهید محمد شهبازی داشتم، شجاعت و قدرت فوق العاده بدنی شهید زبانزد همه بوده و این قدرت خدادادی را در جاهای مختلف در جبهه جنگ به کار می‌گرفت.

حجت الاسلام محمد جمشیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار نیز اظهار کرد: شهدا بر گردن همه ما حق دارند و بنا به فرهنگ کشور نتوانستیم حق شهدا را ادا کنیم و اخلاص و بزرگ منشی شهدا را آنچنان که در شان آنان است معرفی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار نیز گفت: سال آینده کنگره سرداران، فرماندهان، امیران و 8 هزار شهید گلگون کفن استان همدان را داریم و برنامه آبروی محله و دیدار با خانواده شهدا برای معرفی 8 هزار شهید گلگون کفن به نسل جوان است.

سرهنگ حسین خرمی عنوان کرد: شهیدان شاخص با عنوان «شهید سال: با توجه به سوابق و حضور در عرصه فعالیت فرماندهی و زحمات در دوران دفاع مقدس معرفی می‌شوند تا با انجام اقداماتی در محل زندگی شهید سال، چون تهیه مستند از خانواده شهدا، روایتگری راویان دفاع مقدس در بین اقشار مختلف باعث معرفی شهید به اقشار مختلف شوند‌.

حجت الاسلام علی اصغر زارعی رئیس حوزه علمیه آیت الله بهاری نیز بیان کرد: ادای احترام به خانواده شهدا فضیلتی است که شامل حال ما شده و باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین همه به خصوص جوانان نهادینه شود و نسلی تربیت شود که تفکر و آرزوی شهادت کنند تا درک درستی به ایثار، نگاه به شهدا و خانواده شهدا در نسل جوان اتفاق بیفتد که این خود باعث حل بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات