به گفته مسوول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان نسل جدید اهل مسائل و کنش‌های اجتماعی بوده و دشمن با آگاهی با این مسئله و با ماجرای فوت مهسا امینی هیجانات جوانان و نوجوانان را افزایش داده است.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۴۳
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سجاد ستوده پیش‌ازظهر امروز در نشست با فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان گیلان با عنوان جهاد تبیین در عصر روایت‌ها در سالن اجتماعات مجتمع عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار برای ایجاد فتنه در جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی دقیق داشته است، اظهار کرد: استکبار برای ایجاد آشوب و فتنه در جمهوری همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه برنامه‌ریزی دقیق داشته و فقط به دنبال بهانه بوده است. 

وی با اشاره به وجهه بارز اتفاقات اخیر در جمهوری اسلامی ایران گفت: اتفاقات اخیر در جمهوری اسلامی ایران چهار ویژگی عمده دارد که سه ویژگی آن وجهه بارز است. 

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به وجهه فمینیستی در آشوبات اخیر جمهوری اسلامی بیان کرد: در فتنه‌های گذشته ایران در دهه و سال‌های گذشته، وجهه فمینیستی به وضوح قابل توجه بوده و مطالبات به سمت مطالبات بانوان رفته است.

ستوده با بیان اینکه در اتفاقات سال ۱۴۰۱ در جمهوری اسلامی با یک جنبش مواجه نیستیم، افزود: در ۱۰ روز گذشته خبر اتفاقات اخیر در جمهوری به تیتر نخست رسانه‌های معاند و بیگانه مبدل شده که نشان دهنده جنگ روانی شدید استکبار علیه جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به آغاز جنگ روایت‌ها توسط رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در یک هفته اخیر برخی از رسانه‌های غربی بیش از ۱۰۰ مقاله و ۹ هزار یادداشت در خصوص اتفاقات جمهوری اسلامی نوشتند که هدف تمامی آنان نابودی این نظام مقدس است.

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار از سال ۲۰۰۲ به بعد نوع جنگ علیه کشورهای آزادی‌خواه را تغییر داده است، تصریح کرد: در ۱۰ سال اخیر جامعه بشری به واسطه گسترش اینترنت وارد دوره جدید از حیات بشری شده که منجر به ایجاد جنگ روانی استکبار علیه کشورهای آزادی خواه شده و در این خصوص هزینه‌های گزافی را برای توسعه و نفوذ فرهنگ، رسانه و فضای مجازی هزینه کرده‌است. 

ستوده با بیان اینکه ۸۰ درصد نسل جدید در فضای مجازی عمر خود را سپری می‌کنند، افزود: نسل جدید 
اهل مسائل و کنش‌های اجتماعی بوده و دشمن با آگاهی با این مسئله و با ماجرای فوت مهسا امینی، هیجانات جوانان و نوجوانان را افزایش داده که نتیجه آن ایجاد آشوب در جمهوری اسلامی شده است. 

وی اولویت اصلی در تغییرات سیاسی در جهان بین الملل نسل جدید دانست و گفت: سبک زندگی در تمدن جمهوری اسلامی در مقابل تمدن غرب وجود دارد که همین امر منجر به ایجاد فتنه در جمهوری اسلامی شده لذا اگر در این حوزه متولیان فرهنگی اقدامات لازم را انجام ندهند جنگ را به دشمن خواهیم باخت. 

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه جنگ شناختی در عصر رسانه بیان کرد: 
در حوزه جنگ شناختی ابزار اصلی رسانه مدرن است به طوری که دشمن با استفاده از این ابزار در تحلیل‌ها و تفکرات دستبرد زده و کاری می‌کنند مردم و نسل جدید اتفافات را با داده‌های ناقص خود تحلیل کنند در حالی که واقعیت چیز دیگری است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات