آزادی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در روز گذشته مرزبندی بین مردم و آشوب گران را مشخص کرد،گفت: بخش خصوصی حمایت قاطعانه و صریح خود را همچون گذشته از فرمایشات نورانی و ارزشمند ایشان اعلام می کند.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۶۸
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

بهنام آزادی دبیر خانه صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با محکوم کردن حوادث و فتنه‌های اخیر گفت: ایران اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته همواره در تهاجم دشمنان در عرصه های مختلف قرار گرفته و امروز شاهد شکست دشمنان در همه عرصه ها و حتی تحریم های اقتصادی هستیم.
 
وی افزود: دشمنان ملت ایران پس از شکست های پی در پی با جنگ نرم به دنبال جبران و انتقام از شکست های متعدد خود هستند و همانگونه که دشمنان در همه عرصه های فتنه انگیزانه خود به دستاوردی نرسیدند در عرصه جنگ رسانه ای هم به فضل الهی دستاوردی نخواهند داشت.
 
آزادی تأکید کرد: دشمنان در حادثه اخیر با دروغ، فریب و نیرنگ در فضای مجازی دنبال نا امنی و خدشه به امنیت کشور بودند که خوشبختانه با هوشیاری مردم توطئه ها خنثی شد.
 
وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در روز گذشته مرزبندی بین مردم و آشوب گران را مشخص کرد،گفت: بخش خصوصی حمایت قاطعانه و صریح خود را همچون گذشته از فرمایشات نورانی و ارزشمند ایشان اعلام می کند.
 
دبیر خانه صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: بخش خصوصی همواره در طول ۴۳ سال گذشته پشت سر مقام معظم رهبری و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و اجازه هیچ گونه سوء استفاده دشمنان و بیگانگان را نخواهد داد.
 
وی خاطر نشان کرد: اغتشاشات با برنامه ریزی دشمنان استکباری و صهیونیستی ملت ایران برنامه ریزی شده بود و قطعا با هوشیاری مردم و خصوصا جوانان خنثی خواهد شد.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات