زنجان_شهردار زنجان از برگزاری یک رویداد بزرگ ملی فرهنگی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۸۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

دکتر علیرضا فیروزفر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره آش ایرانی اظهار کرد:این جشنواره حرکتی مهم و در خور توجه در استان است.

 

برگزاری رویداد بزرگ ملی فرهنگی در زنجان

وی با بیان اینکه همکاری وتعامل مدیریت شهری و اداره کل میراث فرهنگی قطعا موجب خیر کثیر می شود،افزود:با برگزاری این جشنواره امروز شاهد یکی از برکات این همکاری وتعامل هستیم.

 

 

شهردار زنجان با بیان اینکه جشنواره آش ایرانی ۱۹الی ۲۲ مهرماه سال جاری در زنجان برگزار می شود،تصریح کرد: تمهیدات بسیاری در این زمینه با همکاری شهرداری،شورای شهر و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری انجام شده است.

 

 

 

فیروزفر با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این راستا خاطرنشان کرد:اجرای فضاسازی وتبلیعات محیطی،اجرای تمهیدات لازم برای سهولت در حمل و نقل شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان این جشنواره از میدان قائم تا محل برگزاری جشنواره،آماده سازی سه فضای جدید برای پارکینگ خودروها،بهسازی مسیر و معبر موجود در نمایشگاه،ایجاد پارک مصنوعی در داخل فضای نمایشگاه ایجاد شده،طراحی و اجرای فضاسازی داخلی،استقرار کامل خودروهای آتشنشانی به منظور ایمنی کار،برگزاری برنامه های شاد و مفرح در طول جشنواره به همت سازمان فرهنگی شهرداری نمونه ای از اقدامات صورت گرفته در راستای این جشنواره می باشد‌.

 

 

وی بابیان اینکه معاونت خدمات شهرداری عهده دار اصلی پشتیبانی این مراسم و محدوده فضای برگزاری جشنواره جشنواره آش هستند،خاطرنشان کرد:اجرای برنامه افتتاحیه و اختتامیه و نیز برنامه های ویژه کودک به دلیل تقارن جشنواره آش با روز کودک از دیگر برنامه های پیش روست.

 

 

فیروزفر در پایان از برگزاری یک رویداد ملی فرهنگی در زنجان خبر داد و گفت:این رویدا اواسط آبان ماه در استان زنجان برگزار خواهد شد که ابعاد تکمیلی این خبر متعاقبا اعلام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات