خسروبیگی گفت:دشمنان ایران اسلامی همواره از پیشرفت های کشور عصبانی هستند و تاب دیدن ایرانی قوی را ندارند و مدام با برنامه ریزی برای فتنه های جدید به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۰۶
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸

حسین خسروبیگی رییس اتاق تعاون استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با محکوم کردن حوادث و فتنه‌های اخیر با اشاره به بیانات راهبردی مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح گفت: بیانات هوشمندانه، دقیق و راهبردی مقام معظم رهبری در خصوص فتنه اخیر بار دیگر نقشه های شوم دشمنان برای فتنه انگیزی را برملا کرد و آرامش پایدار را در کشور حاکم کرد.
 
وی افزود: اتاق تعاون استان مرکزی همچون گذشته و در مقاطع مختلف انقلاب با سرلوحه قرار دادن بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری که چراغ راه ملت ایران است حمایت قاطع خود را از فرمایشات معظم له اعلام می دارد.
 
خسروبیگی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی همواره از پیشرفت های کشور عصبانی هستند و تاب دیدن ایرانی قوی را ندارند ،گفت: دشمنان  مدام با برنامه ریزی برای فتنه های جدید به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند که به برکت نعمت رهبری عالم و هوشیاری مردم در توطئه های خود شکست می خورند.
 
وی افزود: تجربه ۴۳ ساله در انقلاب اسلامی به وضوح ثابت می کند اعتماد به بیگانگان و دشمنان همواره برای کشور خسارت و زیان داشته و در این حادثه اخیر دشمن تنها به دنبال از بیت بردن امنیت و زیرسوال بردن ارزش های اسلامی و دینی بود که خوشبختانه با هوشیاری و حضور مردم خنثی شد.
 
رییس اتاق تعاون استان مرکزی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان خادم مردم در اتاق تعاون استان مرکزی ضمن تقدیر و حمایت قاطعانه از سخنان داهیانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی» و شکرگزاری به درگاه الهی برای نعمت وجود معظم‌له، از درگاه خداوند متعال، طول عمر بابرکت و توفیقات روزافزون ایشان را مسألت دارم.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات