رئیس هیئت امنای بازار اراک در گفتگو با بسیج:

بیانات رهبری امیدی بر قلوب دلسوزان و علاقمندان به انقلاب اسلامی ایجاد کرد/حمایت قاطع بازاریان اراک از بیانات رهبری

فرجی گفت: بیانات رهبری امیدی بر قلوب دلسوزان و علاقمندان به انقلاب اسلامی ایجاد کرد و وظیفه همگان این است در راستای عمل به فرمایشات ایشان حرکت کنند و بنده با عنوان رئیس هیئت امنای بازار اراک حمایت قاطع خود را از بیانات معظم له اعلام می دارم.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۰۷
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳

فرجی رئیس هیئت امنای بازار اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با محکوم کردن حوادث و فتنه‌های اخیر با اشاره به بیانات راهبردی مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح گفت: بیانات عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری صحنه فتنه انگیزی دشمنان را در کشور شفاف کرد و تکلیف همگان را مشخص کردند.
 
وی افزود: بیانات رهبری امیدی بر قلوب دلسوزان و علاقمندان به انقلاب اسلامی ایجاد کرد و وظیفه همگان این است در راستای عمل به فرمایشات ایشان حرکت کنند و بنده با عنوان رئیس هیئت امنای بازار اراک حمایت قاطع خود را از بیانات معظم له اعلام می دارم.
 
وی بیان کرد: مردم هوشیار ایران و خصوصا شهر اراک به محض اینکه هدف دشمن از حوادث اخیر برای آشوب های خیابانی دیدند صف خود رو از فتنه گران جدا کردند و بیانات رهبری صحنه را برای همگان روشن کرد و موجب برملا شدن نقشه های دشمنان شد.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات