در شهرستان فارسان برگزار شد؛

دیدار با خانواده معظم شهید هیبتی در گوجان

جمعی از بسیجیان پایگاه بسیج خواهران محدثه گوجان با خانواده معظم شهید ابولفضل هیبتی، شهید مدافع امنیت دیدار و از ایشان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۱۴
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از خواهران بسیجی  پایگاه محدثه گوجان با خانواده معظم شهید ابولفضل هیبتی شهید مدافع امنیت دیدار و از ایشان تجلیل کردند.

فرمانده پایگاه خواهران محدثه گوجان در جمع خانواده شهید هیبتی گفت:  هشت سال دفاع مقدس تنها یک جنگ قهرمانانه نیست، دفاع مقدس یک فرهنگ غنی ایثار و فداکاری است، فرهنگ ایثار، مجاهدت، مقاومت، صبر اتحاد و همدلی و هزاران واژه دیگر است لذا نباید دیدار و قدردانی از افرادی که برای صیانت از اسلام و تمامیت ارضی کشور بدون هیچ چشم داشتی با نثار جان و مالشان در جبهه های حق علیه با طل شرکت کردند محدود به زمان خاصی شود.

 وی در ادامه افزود: شهید ابولفضل هیبتی، شهید راه امنیت  است و ما قدردان جوانمردی و ایثار و از خود گذشتگی  حافظان امنیت کشور عزیزمان هستیم و تا ابد خود را مدیون این شهید و همه شهدای راه امنیت میدانیم .

در پایان حضار با تلاوت سوره ی مبارکه یاسین و نثار به ارواح طیبه امام راحل، شهدا و شهید ابولفضل هیبتی و نیز تقدیم لوح سپاس به مادر شهید، از خانواده معظم این شهید تجلیل شد.

ارسال نظرات