خبرهای داغ:
تبریز- مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور اعلام کرد: هم اکنون ۳۳ هزار زندانی شاغل حقوق بگیر داریم که از این تعداد ۱۵ هزار نفر به صورت اعزام به کار در کارگاه‌های شهرک‌های صنعتی و بخش خصوصی مشغول بکار هستند.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۲۶
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم مطهر نژاد پس از بازدید از کارگاه‌های تولیدی زندان مرکزی تبریز در جلسه هیأت اجرایی بنیاد استان گفت: سالانه ۷۰ هزار زندانی در ۲۰۰ رشته فنی و حرفه‌ای با کمک سازمان زندان‌ها و آموزش فنی و حرفه‌ای کشور آموزش می‌بینند.

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: این تعداد زندانیان در بیش از هزار واحد تولیدی در واحد‌های صنعتی، کشاورزی، دامداری، پرورش آبزیان و گلخانه حرفه آموزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حرفه آموزی و اشتغال بخش مهمی از اوقات زندانیان را پر می‌کند، گفت: ضمن کاهش استرس و دغدغه زندانیان، حقوق و دستمزدی عاید زندانیان و خانواده‌های آن‌ها می‌شود که خانواده‌ها با استفاده از این دستمزد، کمتر در معرض آسیب‌ها اجتماعی باشند.

مطهر نژاد ضمن تفکیک اشتغال در زندان‌ها به کارمزدی و روزمزدی گفت: در ماه گذشته بنیاد ۴۱ میلیارد و ۷۰۰ میلون تومان در کشور حقوق پرداخت کرده است.

مدیر عامل بنیاد امروز از کارگاه‌های کارخانه‌های حامی زندانیان تبریز، کارگاه قالی بافی و دوچرخه سازی خسروشهر بازدید کرد.

ارسال نظرات