زنجان_جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دفاع مقدس نیاز به سوژه‌یابی و سوژه‌شناسی دارد، گفت: باید سوژه‌های مخاطب پسند در حوزه دفاع مقدس انتخاب شود.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۴۹
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سردار ابوالفضل طهماسبی در همایش تجلیل از نویسندگان حوزه دفاع مقدس با بیان اينکه قبل از انقلاب اسلامی در حوزه نشر کتاب جزو کشور های عقب افتاده بودیم، اظهار کرد: در حوزه کتاب های دفاع مقدس ۳۰ هزار عنوان کتاب چاپ شده است.

 

سالگرد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می‌شود

وی با اشاره به قلم فرسایی گسترده نویسندگان در حوزه دفاع مقدس، ابراز کرد: چاپ این حجم از کتاب این را می رساند که افرادی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند در این حوزه قلم می زنند.

 

 

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در دوران طاغوت تعدادی از شاعران عدالت خواهردر زندان به سر می‌بردند، تصریح کرد: رهبری هر ساله با نویسندگان و شعرا دیدار دارد و این تشویقی برای نویسندگان و شعرا است.

 

 

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۱۶ تا ۱۳۵۷ فقط ۱۱ هزار جلد کتاب چاپ شده بود، ادامه داد: از سال ۷۵ تا ۹۶ ، ۳۲ هزار عنوان کتاب به چاپ رسیده است و در سال ۹۶ چاپ کتاب به مرز ۱ میلون عنوان کتاب رسیده است.

 

 

سردار طهماسبی با بیان اينکه قبل از انقلاب فقط ۱۰۰ نویسنده زن در کشور وجود داشتند که ۵ عنوان کتاب به چاپ رسانده بودند، افزود: در حال حاضر تعداد نویسندگان زن ایرانی ۸ هزار نفر است.

 

 

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب فقط ۵۷۰ باب کتابخانه وجود داشت، ابراز کرد: در حال حاضر ۱۷۳۱۰ باب کتابخانه در سراسر کشور وجود دارد.

 

 

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه آن هایی که رفته اند کار حسینی کردند امروز ما باید کار زینبی کنیم، تصریح کرد: رشادت رزمندگان و زحمات خانواده شهدا را باید به تصویر بکشیم.

 

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنج است و باید کشف شود، خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال تغییر الگوی جوانان هستند و ما نباید اجازه دهیم الگو جوانان عوض شود.

 

 

سردار طهماسبی با بیان اینکه دفاع مقدس نیاز به سوزه یابی و سوزه شناسی دارد، افزود: باید سوژه های مخاطب پسند در حوزه دفاع مقدس انتخاب شود.

 

 

وی با بیان اینکه سالگرد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار خواهد شد، افزود: برنامه مفصلی برای سالگرد کنگره شهدا داریم.

 

 

سردار طهماسبی با بیان اینکه بسیج آب رسانی به ۵۷ روستا در استان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: بسیج در حوزه های مختلفی مانند مدرسه سازی، کشاورزی، امنیت غذایی و... ورود داشته است.

 

 

 

ارسال نظرات