خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

امروز بصیرت شهید همدانی‌ها را در جامعه نیاز داریم

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فتنه‌های اخیر در جامعه، گفت: امروز بصیرت شهید همدانی‌ها را در جامعه نیاز داریم؛ بصیرتی که در سال ۸۸ خود را نشان داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۷۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر حاج حسین همدانی که بر سر مزار این شهید والامقام برگزار شد، با گرامیداشت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) با بیان اینکه پیامبر عظیم الشان(ص) عهد و پیمان بستن با امام زمان(عج) را واجب دانسته است، اظهار کرد: در این مکان معنوی با آقا و مولایمان عهد و پیمان دوباره می‌بندیم.

وی با تاکید بر لزوم تبیین مجاهدت‌های سردار همدانی در جامعه اظهار کرد: تبیین دوران دفاع مقدس و مجاهدت‌های خالصانه شهدا و همچنین شهید همدانی گامی موثر در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فتنه‌های اخیر در جامعه با بیان اینکه گاهی دشمن شعاری ایجاد و تلاش می‌کند واقعیت‌ها را با این شعار تهدید کند، عنوان کرد: امروز بصیرت شهید همدانی‌ها را در جامعه نیاز داریم؛ بصیرتی که در سال ۸۸ خود را نشان داد.

وی وجود امنیت در کشور را حاصل مجاهدت، ایثار و از خودگذشتکی شهدا و شهید همدانی‌ها دانست و افزود: امنیت امروز کشور محصول تفنگی است که بر دوش شهید همدانی‌ها و همواره به سمت دشمن بود، که اگر این تفنگ بر زمین گذاشته شود دشمن این کشور را مورد هجمه قرار خواهد داد.

شعبانی با بیان اینکه امنیت، آسایش، انسجام و آموزه‌های این کشور و مجالس مذهبی همچون برگزاری میلیونی مراسم اربعین مدیون مجاهدت‌های شهید همدانی است، گفت: دشمن از مراسم‌های مذهبی ما و مراسم میلیونی اربعین وحشت دارد بنابراین از هر راهی برای تضعیف آن وارد می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از زحمات این نهاد خدمتگزار با بیان اینکه نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه در کنار مردم است و از منافع مردم حمایت می‌کند، تصریح کرد: البته تمام نیروهای مسلح ما ارتش، سپاه و بسیج نیز این چنین است که باید هر روز بر اقتدار آنها افزوده شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه دشمن از کسانی که در خط مقدم هستند و از ناموس کشور دفاع می‌کنند وحشت دارد، یادآور شد: دشمن به هرشکلی در جامعه شبه پراکنی می‌کند، شعارهایی را که در ظاهر خوب ولی باطنش حیله و نیرنگ و اهداف شوم خودشان است طراحی می ‌کند، گاهی برخی مطالب غیر واقعی مطرح و گاهی دفاع مقدس و مجاهدت‌های شهدا را تحریف می‌کند که باید مراقبت کرد که با شعارهای ساختگی واقعیت‌های مجاهدت شهدا و رزمندگان و انسجام را از ما نگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات