امام جمعه پیشوا:

معیشت و کسب و کار مردم در فضای مجازی گروگان گرفته نشود/ هدف دشمنان دوقطبی سازی در کشور است

حجت الاسلام باقری گفت: معیشت و کسب و کار مردم در فضای مجازی و واقعی گروگان گرفته نشود برای این کار یک تصمیم جهادی و انقلابی می طلبد.
کد خبر: ۹۴۶۱۲۵۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همزمان با هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: دشمنان به ایران قوی و قدرتمند و پیشرفته و توسعه یافته می خواهند ضربه بزنند ایرانی که با سرعت تمام در حال پیشرفت است آنهایی که چشم بینا داشته باشند عقبه این کشور را می بینند گذشته و حال کشور را باید کنار هم بگذارند ما مشکلات فراوانی داریم اما در کلان کشور با رشد و سرعت بسیار زیاد حال پیشرفت هستیم ایران قوی و قدرتمند خار چشم رژیم های یاغی و طغیان گری مثل امریکا و صهیونیست ها و انگلیس است و آنها تجزیه و تحلیل قدرت ایران را همواره در دستور کار خود داشتند و دارند به جهت این که ایران قوی و قدرتمند را نمی توانند ببینند.

وی افزود: کشوری که تا دیروز در حد سیم خاردار وارد می کرد امروز در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستاده است امروز کشوری که نزدیک می شود به مهمترین کشور ترانزیت کالا در عضویت شانگهای که دشمنان نمی توانند ببینند سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور ما را در سازمان ملل نمی توانند ببینند ما دیروز سیم خاردار و فشنگ نمی توانستیم وارد کنیم امروز پهباد صادر می کنیم پهباد با پرواز دوربرد دوهزار کیلومتر صادر می کنیم.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: دوران تجزیه طلبی در ایران گذشته است نه تنها حاکمیت بلکه مردم اجازه نخواهند داد در قضیه فوت این خانم جوان که متاسفانه دردآور هم بود حتی در کردستان نیز مردم با این ها همراهی نکردند می گفتند این بار کاوه نجات گر ایران یک زن است در کردستان هم کسی همراهی نکرد از جمعیت 85 میلیون نفری ایران جمعیت اغتشاشگران به هزار نفر هم نمی رسد حاج قاسم سلیمانی فرمودند: در دل تهدیدات فرصت است این قضیه برای ما فتنه و تهدید بود اما یک فرصت بسیار مغتنمی شد که بالاخره نخاله هایی از این انقلاب بیرون بریزد موج انقلاب اسلامی زد و یک عده تفاله را بیرون انداخت منافقین جایگاهی در این کشور ندارند حتی جریان اپوزسیون این کشور با منافقین و کومله ها نیست چقدر حماقت دارند .

وی ادامه داد: این که ملت ایران به دلیل فوت یک خانم ناراحت و غمگین می شوند نشانه عدالت خواهی مردم است عدالت خواهی را انقلاب اسلامی و رهبری یاد مردم داد که مردم اگر یک خانم عمدا یا سهوا کاری ندارم مصیبتی وارد شد این گونه مردم معترض و ناراحت باشند ابراز ناراحتی کنند سالیانه هزاران نفر در مقرهای پلیس آنها کشته می شوند کسی عین خیالش نیست آب از آب تکان نمی خورد این بیانگر سلامت پلیس ما است که در طول این سالیان متمادی یک نفر این گونه شد آن هم که طبق گزارشات عمدی نبود و هیچ ضرب و شتمی هم نبوده است این بیان گر عدالت خواهی مردم و سلامت نیروی انتظامی است.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: کسانی که اغفال شدند از سر احساس و ندانم کاری و کم کاری هایی که امثال بنده داشتیم و داریم و کم کاری هایی نهادهای فرهنگی دارند نیروی انتظامی در بحث مبارزه با کشف حجاب و بدحجابی و شل حجابی آخرین مرحله است نهادهای قبلی چه کار کردند؟ آموزش وپرورش و دانشگاه و مدارس و صداوسیما شما چه کار کردید؟ امروز نیروی انتظامی مظلوم واقع می شود وقتی نیروی انتظامی مظلوم واقع شد یعنی امنیت در خطر است و متحجرین و نخاله ها و اراذل و اوباش قدرت می گیرند جهاد تبیین و آگاه سازی جدی گرفته شود هرکسی معلم و دبیر و طلبه و امام جماعت و استاد دانشگاه و ... هرکسی می تواند تبیین کند خیلی از بچه های ما نمی دانند که ایران چه عظمتی دارد ما باید بدانیم که به کشورمان افتخار کنیم دشمن ایران قوی را نمی خواهد باید تبیین و آگاه سازی کنیم.

وی ادامه داد: سلبریتی ها جاده صاف کن این جریانات شدند باید با آنها جدی برخورد شود همچنان که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این چندروزه مقر آنها را ویران کرد فقط یک گوشه و ذره ای بود از عزیزانمان در سپاه پاسداران تشکر می کنیم.

وی افزود: معیشت و کسب و کار مردم در فضای مجازی و واقعی گروگان گرفته نشود برای این کار یک تصمیم جهادی و انقلابی می طلبد که نهادهای حاکمیتی و دولتی ورود کنند و سریعا اینترنت ملی داخلی در اختیار این عزیزان قرار دهند که کسب و کار مردم ضرر نبیند جدا گلایه داریم از مجلس و نمایندگان چندسال قبل با چه سروصدایی تصمیم گرفتند که فضای مجازی را سروسامان دهند چرا عقب نشینی کردید؟ فضای مجازی را سروسامان دهید ملت ما بالغ شدند و به بلوغ رسیدند و به دنبال حق طلبی و حق خواهی هستند اما دشمنان با این روش نتوانستند و سال های قبل نیز با روش های مختلف امتحان کردند.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: هدف دشمنان دوقطبی سازی است هفته وحدت است این که جامعه را به مخالف و موافق انقلاب و محجبه و غیرمحجبه و شیعه و سنی تبدیل کنند هدف آنها این بود که جامعه را به دو قطب تبدیل کنند وقتی جامعه دو قطبی شد هیچ مسئله ای در کشور حل نخواهد شد همیشه دعوا و درگیری است فضای گفتگو و آزاداندیشی گرفته می شود وقتی مردم رودرروی هم قرار گرفتند نباید اجازه دوقطبی شدن را بدهیم کسانی که تا به امروز از حجاب گلایه داشتند و مسئله شخصی می پنداشتنند حجاب مشخص شد که مهم است اگر مهم نبود امروز به حجاب زنان ما حمله نمی کردند مسئله امنیتی است حجاب اگر ازبین برود امنیت کشور زیر سوال برود.

وی گفت: اگر می خواهیم جهاد تبیین راه بیندازیم باید کاری کنیم جوان و نوجوان و دانش آموز و دانشجوی ما احساس قدرت و افتخارکند و برای قدرت احساس و افتخار مسئله در این کشور کم نداریم در فضای مجازی و رسانه ای متاسفانه بلد نیستیم فضای رسانه ای کشور باید آن جبهه حمله ای را داشته باشدد نه فقط دفاعی ما تا چندسال می خواهیم خاکریز درست کنیم و فقط دفاع کنیم بنشینیم و حرف نزنیم ما هم باید شعار دهیم.

امام جمعه پیشوا در پایان خاطرنشان کرد: جامعه ما خداراشکر به جامعه خوبی رسیده است عربستان و اسراییل و امریکا علنا ورود می کنند و این هم از حماقت این هااست از همه عزیزان تشکر و قدردانی می کنم از مردم عزیز و مومن و متدین و انقلابی پیشوای مقدس که در این سالهای متمادی همچنان بودند و هستند و خواهند بود این که در پیشوا در این فتنه های گوناگونی که از اول انقلاب تاکنون بوده خوشبختانه در پیشوای مقدس هیچگونه اتفاقی رخ نداده است و بیانگر این است که مردم، مردم خوبی هستند شهر و کشور و نظام و انقلاب و آرمان های خود را دوست دارند در بحث امنیتی از اعضای محترم شورای تامین تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/****

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار