خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا:

آبرسانی به 490 روستا با دستان توانمند سپاه و بسیج

سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی گفت: طرح بسیج آبرسانی به همت بسیج سازندگی ، قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و مشارکت شرکت آبفا در 490 روستای استان با جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر در حال اجراست.
کد خبر: ۹۴۶۱۶۴۰
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

آبرسانی به  490 روستا با دستان توانمند سپاه و بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گلستان ، اقدامات انجام شده توسط این سازمان را در راستای طرح بسیج آبرسانی به روستاهای استان تشریح کرد.
سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی ابتدا به مشکل آب شرب در استان پرداخته و گفت : تعداد زیادی از روستاهای استان فاقد آب شرب سالم و پایدار هستند و تا امروز به وسیله تانکرهای سیار، آبرسانی به این مناطق انجام میگرفته است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا در ادامه افزود : طبیعی است دولت با محدودیت های اعتباری در این زمینه مواجه است اما با حمایت و پشتیبانی سپاه و بسیج در کمترین زمان ممکن به حول و قوه الهی ، این پروژه عظیم عملیاتی خواهد شد.
ایشان در ادامه به وسعت این طرح اشاره کرده و گفت : طرح بسیج آبرسانی به همت بسیج سازندگی ، قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و مشارکت شرکت آبفا در 490 روستای استان با جمعیتی بالغ بر 500 هزار نفر در حال اجراست که تمام تلاش ما بر اتمام این طرح بزرگ در کمترین زمان ممکن است.
عمرانی بیان کرد : این طرح شامل 11 مجتمع آبرسانی در نقاط مختلف استان است که این مجتمع ها شامل پروژه هایی از قبیل اصلاح شبکه توزیع داخلی آب روستاها ، ایجاد خطوط انتقال آب ، احداث مخازن،حفرچاه و ایستگاه های پمپاژ می باشد که این کارها با همت جهادی و شبانه روزی در حال انجام است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا در پایان اظهار داشت : بسیج سازندگی به عنوان متولی حرکت های مردمی و جهادی در تمامی عرصه های مورد نیاز مردم شریف استان شامل اشتغالزایی ، تولید، کشاورزی ، محرومیت زدایی و ... ورود کرده و تا حصول نتیجه پیگیر خواهد بود..
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار