خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

نیروهای مسلح با هوشیاری جریان فرسایشی شدن آشوب‌ها را مسدود کنند/ دشمنان به دروغگویی و ارائه تصاویر وارونه از حقایق متوسل شدند

بیابانی گفت: نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی با دقت و هوشمندی لازم امکان فرسایشی شدن ناامنی ها و آشوب ها را هرچه زودتر مسدود و خاطیان را تنبیه یا ارشاد کنند تا بار دیگر با عنایات خداوند متعال آرامش و امنیت در جامعه جاری و مستقر شود.
کد خبر: ۹۴۶۲۰۲۷
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

نیروهای مسلح با هوشیاری جریان فرسایشی شدن آشوب‌ها را مسدود کنند/ دشمنان به دروغگویی و ارائه تصاویر وارونه از حقایق متوسل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج، مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان در یاداشتی بیان کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

باور همگان بر این است که در مقطع تاریخی فعلی قدرت رسانه ای شیطانی و منسجم و هماهنگ دشمنان اعم از آمریکا؛ اروپا ؛رژیم صهیونیستی ؛عربستان سعودی ؛منافقین و همه گروهک های تروریستی و معاند که در روزهای گذشته با صرف میلیاردها دلار و با هدف براندازی جمهوری اسلامی بسیج شده‌اند تا مخالفین این نظام را به صحنه آورند و به خیال خود جمهوری اسلامی را که در همه میدان های مبارزه با شیطان بزرگ و پادوهای حقیرش پیروز میدان بوده است با چالش اساسی مواجه کنند.

آمارهای مستند از حضور اغتشاشگران فریب خورده حاکیست که اینان بدون داشتن لیدر و اهداف مشخص به صحنه آورده شده‌اند اگر این حادثه به درستی مورد مطالعه و تحلیل قرار گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی آنچنان فرومایه و پست است که دیگر حتی مخالفین یا منتقدین جمهوری اسلامی خود را مجاب و متعهد به همراهی با آنان نمی دانند .

ورشکستگی دولت های مخالف جمهوری اسلامی تا به آن حد است که قادر به هیچ اقدام دیگری جز تحریک عده ای نوجوان ناگاه و غافل نیستند.

دشمنان برای تحریک مخالفین جمهوری اسلامی هیچ اقدام سوء قابل ملاحظه‌ای در مدیریت و رفتار مسئولین برای اداره کشور در اختیار ندارند لکن به شدت متوسل به دروغگویی و ارائه تصاویر وارونه از حقایق هستند که این نیز حاکی از آشکار شدن ماهیت واقعی دشمنان جمهوری اسلامی است تا دیگر هیچ ملتی بر آنان اعتماد نداشته باشد.

با این تحلیل از وضعیت دشمنان؛ ملت های دوستدار و حامی نظام اسلامی و نیز ملت عزیز ایران باید بیش از پیش به قدرت جمهوری اسلامی اعتماد و به آینده نیز امیدوار باشد .با همین نگاه است که رهبر عزیز انقلاب دائماً پیشرفت های جمهوری اسلامی و شکست و ناامیدی دشمنان را گوشزد می فرمایند تا از این طریق نهال اعتماد و امید را در ضمیر مردم زنده نگه دارند.

با استناد به مطالب پیش گفته؛ دولت محترم و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی ضروریست که با دقت و هوشمندی لازم برای مقابله با شرارت ها و آشوب های جاری اولاً تا اندازه‌ای هزینه کنند که لازم است و در ثانی امکان فرسایشی شدن ناامنی ها و آشوب ها را هرچه زودتر مسدود و خاطیان را تنبیه یا ارشاد کنند تا بار دیگر با عنایات خداوند متعال آرامش و امنیت در جامعه جاری و مستقر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار