سردار پورجمشیدیان:

رزمایش "ایران مقتدر" در شمالغرب از تمرینات جدی نیروی زمینی سپاه است/هر رزمایشی که برگزار می شود پیامی دارد

تبریز- معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش «ایران مقتدر» در منطقه شمالغرب کشور را با ارتش و سپاه، یکی از تمرینات جدی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۶۲۶۶۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اکبر پورجمشیدیان در جمع نخبگان استان، افزود: سالیانه رزمایش های متفاوتی برگزار می کنیم و اهمیت منطقه ارس به عنوان یکی از نقاط مرزی، اهمیت رزمایش را بیشتر می کند.

وی با تاکید بر این‌که ثبات مرزهای شمالغرب و ارس برای ما فوق العاده مهم است، اظهار کرد: جمهوری آذربایجان و ارمنستان تهدیدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران نیستند، اما برخی اتفاقاتی که در آنجا رخ‌ می دهد، تهدید است.

سردار پورجمشیدیان حضور نحس رژیم غاصب صهیونسیتی در منطقه قفقاز را تهدیدی جدی برای کل مردم منطقه دانست و گفت: در این شرایط اگر یک همکاری نزدیک بین نیروهای مسلح کشورهای منطقه شکل بگیرد، می‌تواند زمینه های لازم و کافی برای دیپلماسی و امنیت این منطقه را به وجود بیاورد.

وی با اشاره به این‌که نباید مرزهای این منطقه جابجا شود، یادآور شد: بخش قابل توجهی از اقتصاد جمهوری اسلامی ایران از این مسیر می باشد و نمی توانیم نسبت به تهدیدها بی تفاوت باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور بیگانگان در این منطقه را قابل قبول ندانست و ادامه داد: هر رزمایشی که برگزار می شود پیامی دارد و ما به دنبال صلح هستیم و اگر بی تفاوت باشیم ناامنی را به این منطقه خواهند آورد.

پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: اگر اختلافی هم در منطقه باشد نباید با درگیری و جنگ حل شود و می توان با تعامل و گفتگو مسائل را حل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار