مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان زنجان خبر داد:

پرداخت 11 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال جوانان در زنجان/ پیمانکار ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان عوض شد

زنجان-مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان زنجان از پرداخت 11 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال جوانان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۱۳
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ جواد بازرگان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۲۶ مهر روز تربیت‌بدنی است و در هفته تربیت‌بدنی برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود، اظهار کرد: دو رسالت در حوزه و روش و جوانان بر عهده اداره کل ورزش و جوانان بود.

پرداخت 11 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال جوانان در زنجان/ پیمانکار ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان عوض شد
وی با بیان اینکه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی دو رسالت اداره کل ورزش و جوانان در حوزه ورزش است، ابراز کرد: اگر بتوانیم ورزش همگانی را افزایش دهیم قهرمانانی در این بین رشد خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به کم‌تحرکی و اثرات آن بر زندگی مردم، عنوان کرد: به دلیل کم‌تحرکی، ۱۳ میلیون نفر به بیماری دیابت مبتلا شده‌اند.

وی با بیان اینکه استان زنجان در بعد قهرمانی شرایط خوبی دارد، تصریح کرد: اگر صنایع حمایت کنند استان زنجان می‌تواند در ۱۵ رشته ورزشی بر روی سکو‌های قهرمانی بایستد.

بازرگان با بیان اینکه ۴۸ رشته ورزشی در سطح استان فعال، ادامه داد: ۳۳۰ هیئت ورزشی در سطح استان فعال است.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ همایش پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، و کوه‌پیمایی و ۳۰۰ جشنواره مختلف در استان برگزار شد، افزود: ۵۰۰ مسابقات انتخابی، ۱۳۵ اعزام به مسابقات کشور و لیگ‌ها، ۱۰ اردوی تیم ملی، ۳۵ مورد میزبانی کشوری توسط اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۶۳۷ مدال کشوری و ۳۶۹ مدال فراملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران استانی کسب شده است، ابراز کرد: در طول سال گذشته ۳۷ خانه ورزش روستایی در استان افتتاح و یا تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان ۱۸۰ فضای ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان است، تصریح کرد: اعتبارات ناچیزی برای نگهداری این اماکن اختصاص پیدا می‌کند.

بازرگان با اشاره به اماکن ورزشی موجود در استان، عنوان کرد: ۹۰ درصد هیئت‌های ما سالن اختصاصی در اختیاردارند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها جهت جذب حمایت‌های مالی از صنایع در حال انجام است، عنوان کرد: هنوز نتوانسته‌ایم صنایع را پای کار بیاوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی باید ۲۰ درصد از ظرفیت سالن و تالار‌های خود را در اختیار زوج‌های جوان برای برگزاری مراسم ازدواج قرار دهند، ادامه داد: این سال‌ها بدون اخذ هزینه‌ای انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای جوانان پرداخت‌شده است، افزود: ۱۱ هزار ۶۰۰ زوج برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند که از این بین ۴۸ درصد محقق شده است.

بازرگان با اشاره اینکه ورزشگاه زیتون از سال ۸۶ تکمیل‌نشده است، خاطرنشان کرد: پیمانکار غیربومی برنده مناقصه زیتون شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هیئت ورزشی در استان در ۱۴ نقطه برنامه خیابانی برگزار خواهد کرد، افزود: این طرح به مدت چهار روز در استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار