شمس در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

جهاد تبیین، تنها سنگر مقابله با جنگ شناختی دشمن است/ نیرو‌های بسیجی و انقلابی اثرگذارترین قشر در تحقق جهاد تبیین

دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور جهاد تبیین را سنگر اصلی و مهم مقایله با جنگ شناختی دشمن برشمرد و گفت: اساتید کشور به ویژه بسیج اساتید، نیرو‌های بسیجی و انقلابی اثرگذارترین قشر در تحقق جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۱۶
|
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

جهاد تبیین، تنها سنگر مقابله با جنگ شناختی دشمن است/ نیرو‌های بسیجی و انقلابی اثرگذارترین قشر در تحقق جهاد تبیین

بیژن شمس دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج، گقت: رهبر معظم انقلاب بر اهمیت جهاد تبیین تأکید ویژه دارند، این نوع نگاه مقام معظم رهبری، اهمیت جهاد تبیین را نشان می‌دهد.

دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور به معنای لغوی تبیین، "تلاش کوشش مجدانه در بیان حقیقت" اشاره و با بیان اینکه امروز در جنگ رسانه ای، روایتی و شناختی قرار داریم، تصریح کرد: دشمن و ایادی آن با برخورداری از امپراطوری رسانه، دنبال ایجاد تصویری مخدوش از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

شمس ادامه داد: دشمن، می‌خواهد تصویری وارونه و غیر واقعی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی در ذهن مخاطب ایرانی که یا تاریخ را نخوانده و یا اطلاعات کافی ندارد و اُنس و الفت بیشتری با فضای مجازی دارد، ایجاد کند.


دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور تأکید کرد: رژیم جنایت کار آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و مزدورانشان در منطقه چشم دیدن رشد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را ندارند، اقدامات ضد ایرانی آن‌ها در منطقه در همین راستا است.

شمس با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار در کنار رژیم صهیونیستی و آل سعود به استیصال رسیدند، اضافه کرد: ایران اسلامی در این شرایط با وجود توطئه‌های دشمن، پر قدرت در مسیر اقتدار خود حرکت می‌کند.

شمس جهاد تبیین را سنگر اصلی و مهم مقایله با جنگ شناختی دشمن برشمرد و با بیان اینکه باید در سنگر جهاد تییین، با ابزار روشنگری، بصیرت افزایی دستاورد‌های انقلاب اسلامی را بیان و به جامعه منتقل کرد، بر ضرورت ایجاد فضای گفتمانی پر تکرار در فضای رسانه‌ای داخل به ویژه رسانه ملی تأکید کرد و افزود: جامعه اساتید کشور به ویژه بسیج اساتید، نیرو‌های بسیجی و انقلابی اثرگذارترین قشر در تحقق جهاد تبیین هستند.

دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور با تأکید براینکه حقایق نظام جمهوری اسلامی در ابعاد پیشرفت در عرصه‌های مختلف یه ویژه دفاعی انکار ناپذیر است، اضافه کرد: سردمداران غرب به اقتدار جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه‌های علمی، تلکنولوژی، هسته‌ای و... اذعان دارند.

شمس با اشاره به اینکه سردمداران آمریکایی، اذعان دارند، تکنولوژی نهفته در ساخت پهپاد‌های ایرانی، مناسبات قدرت در جهان را تغییر خواهد داد، تصریح کرد: این یک اعتراف بزرگ از سوی سردمداران رژیم جنایت کار آمریکاست.

دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، فضای مجازی را به فضای دوگانه و غیر حقیقی برای نوجوانان و جوانان ما تبدیل کرده است، اظهار داشت: تنها راهکار مقابله با جنگ شناختی دشمن، جهاد تبیین است.

وی با تأکید براینکه اساتید بسیجی در میدان جهاد تبیین، با قلم خود واقعیت و حقایق انقلاب اسلامی را به جامعه دانشجویی به ویژه نسل جوان منتقل کنند، خاطر نشان کرد: این موضوع یک رسالت مهم بر دوش همه اقشار است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات