استاندار خراسان رضوی:

دولت عزمی راسخ در ساخت مسکن دارد/استفاده از ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دولت عزمی راسخ در ساخت مسکن دارد گفت: برای اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن از همه ظرفیت های مردمی استفاده می کنیم و نهاد های متولی با حمایت های خود، دغدغه افراد فاقد مسکن را برطرف کنند.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۷۱
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در آیین واگذاری زمین طرح ملی مسکن در تربت جام اظهار کرد: مسکن و اشتغال دو موضوع اساسی کشور می باشد که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.

وی باتاکید بر اینکه دولت عزمی راسخ در ساخت مسکن دارد بیان کرد: برای اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن از همه توان و ظرفیت مردم استفاده می کنیم و نهاد های متولی با حمایت های خود، دغدغه افراد فاقد مسکن را برطرف کنند.

وی گفت: امروز در تربت‌جام شاهد واگذاری زمین بیش از ٢٨٣٠ واحد مسکونی به مردم هستیم تا ساخت مسکن که موضوع بسیار مهم معیشت مردم است آغاز شود و با حضور در صحنه مردم، زمینه ساخت مسکن انجام شود.

استاندار خراسان رضوی همت مردمی در خود سازی مسکن را از نکات بارز طرح نهضت ملی مسکن در استان برشمرد و خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم برای ایجاد زیر ساخت ها صورت گرفته است و ما هم به عنوان خدمتگزار شما در استان خراسان رضوی بنا داریم زمین و تسهیلات خاص مسکن را در اختیار شما قرار دهیم تا شاهد سرعت و مقروم به صرفه بودن در ساخت و ساز مسکن باشیم.

نظری مهمترین مولفه شهرستان تربت جام وحدت عملی علما و مردم شیعه و سنی برشمرد و بیان کرد: علما و فرهیختگان ایم دیار اشرف کامل بر اوضاع منطقه دارند و با همراهی اقشار مردم، نخبگان و متولیان در همه صحنه های انقلاب حضور پر رنگ دارند.

وی با اشاره به ساخت مسکن ادامه داد: خود مردم نقش اساسی را درحوزه ساخت مسکن ایفا می کنند وبرای ساخت مسکن همت نمایند تا که شیرینی آن را خودشان ببچشند و نیاز اساسی شان را به دستشان رقم بخورد.

۴هزار و ۸۹ متقاضی مسکن در تربت جام

فرماندار تربت جام گفت: دراین شهرستان تعداد۷هزارو ۷۶۰ نفر متقاضی در مرحله اول ثبت نام کردند که ازاین تعداد ۳هزار ۶۱۳ نفر انصراف و حذف شدند وتعداد ۴هزار ۸۹ نفر نهایی شدند.

حسین جمشیدی افزود: از مجموع افراد ثبت نام شده ۱۸۶ متقاضی از شهرهای نصرآباد، نیلشهر ، سمیع آباد و احمدآباد ثبت نام کردند که پس از انصراف و حذف تعداد ۱۱ متقاضی از این شهرها نهایی شده است.

وی با اشاده به تاکید مقام معظم رهبری به دولت جهادی مبنی بر نهضت ملی مسکن ادامه داد: درمجموع ۵۶/۴ هکتار زمین درسه نقطه شهر ۳۹هکتار درقالب ۱۲۰۰ قطعه زمین به متقاضیان واگذار می شود.

وی یادآورشد: سرانه مسکن به این شهرستان در سال۱۹۸۰ واحد می باشد و متقاضیان ظرف دو هفته با مراجعه به اداره مسکن و شهرسازی نسبت گروه بندی اقدام کنند.

خبرنگار: زهره زینلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها