خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

برگزاری نخستین فراخوان ایده‌ها و عملیات‌های خلاقانه فرهنگی، هنری و اجتماعی در همدان

همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از آغاز فراخوان نخستین ایده‌ها و عملیات‌های خلاقانه فرهنگی، هنری و اجتماعی با عنوان «پاره تن مردم» در راستای گرامیداشت هفته بسیج در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۹۳
|
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

علی اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از فراخوان  نخستین ایده‌ها و عملیات‌های خلاقانه فرهنگی، هنری و اجتماعی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان با عنوان «پاره تن مردم» در راستای گرامیداشت هفته مبارک بسیج در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این فراخوان در دو بخش با موضوع بسیج و بخش ویژه با عنوان «به‌وقت جهاد» برگزار می‌شود، گفت: محورهای طراحی ایده‌های خلاقانه در بخش ویژه شامل جهاد تبیین، جهاد علمی، جهاد اقتصادی، جهاد فرهنگی، جهاد اجتماعی و اردوهای جهادی است.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: محورهای این فراخوان با موضوع بسیج نیز شامل شعر، داستان و نثر ادبی؛ سرود، نماهنگ، مستند کوتاه و تله فیلم؛ طراحی و تولید بازی های رایانه‌ای با موضوع مقاومت؛ صنایع دستی و هنرهای ملی، نگاره‌گری و خوشنویسی؛ هنرهای تجسمی (نقاشی، طراحی، ویدئو، فیلم و عکس)؛ تولید اینفوگرافی، موشن‌گرافی و کمیک موشن با موضوع بسیج است.

وی ادامه داد: تولید محتوای فضای مجازی و رسانه‌های جمعی دیجیتال و چاپی؛ رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، علمی، هنری، قرآنی و مردم‌یاری با موضوع  فرهنگ مقاومت، بسیج مردمی وامیدآفرینی در قالب جشنواره‌ها، ورک شاپ‌ها، گعده‌ها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، مجامع و... نیز از دیگر محورهای این فراخوان است.

کریم‌پور با بیان اینکه زمان ارسال ایده‌ها، آثار و عملیات‌ها از ۲۵ مهرماه لغایت ۵ آبان ماه سال جاری است، تاکید کرد: به ایده‌ها و عملیات‌های برتر هدایای نفیسی اهداء خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار و ایده‌های خود را به صورت حضوری به معاونت فرهنگی هنری سپاه انصار الحسین (ع) و قسمت فرهنگی هنری سپاه‌های شهرستانی تحویل دهند و یا به حساب کاربری https://eitaa.com/yaas18 ارسال کنند.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 081-۳۴۴۵۲۰۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات