خبرهای داغ:

توزیع بیش از ۸۰ بسته لوازم التحریر میان دانش‌آموزان شاهرود

شاهرود_ مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: ۸۰ بسته لوازم تحریر، میان دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار شاهرود توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۹۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

توزیع بیش از ۸۰ بسته لوازم التحریر میان دانش‌آموزان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید خادمیان، اظهار کرد: این شرکت نزدیک به ۴ سال است که وارد حوزه مسئولیت اجتماعی شده و در حوزه‌های حمایتی، امدادی و معیشتی توفیقاتی داشته است.
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف اجتماعی گفت: در حوزه آموزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که از جمله فعالیت‌ها می‌توان به توزیع ۸۰ بسته لوازم تحریر، میان دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار اشاره کرد.
او با بیان اینکه در سال‌های گذشته چندین رزمایش و پویش در سطح منطقه برگزار کرده ایم، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، وسایل سرمایشی و گرمایشی، نوشت افزار، کیف و لوازم تحریر، خدمات حوزه سلامت و امداد رسانی در سیل و حوادث طبیعی از جمله فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی ما بوده است.
لازم به ذکر است تمامی اقدامات مذکور به صورت خودجوش و با همت کارکنان خیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود صورت پذیرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار