به همت پایگاه شهید لطفی نیاسر انجام شد؛

ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به خانواده‌های پردیسان

فرمانده پایگاه شهیده لطفی‌نیاسر از اعطای حکم کنشگر خانواده به 20 داوطلب دوره همیاران زندگی خبرداد و گفت: این افراد فعالیت چشمگیری در محلات دارند و خدمات مشاور خانواده را به صورت رایگان به مردم ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۶۳۶۲۸
|
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم عبدالهی فرمانده پایگاه شهید لطفی نیاسر در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: دوره آموزشی همیاران زندگی اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد و تا خردادماه ۱۴۰۱ ادامه پیدا کرد و از میان ۸۵ نفر ۲۰ نفر موفق شدند حکم کنش‌گر خانواده را کسب کنند.

وی افزود: از اهداف برگزاری دوره این است که در هر مجتمع که در محدوده پایگاه شهید لطفی نیاسر قرار دارد، همه بتوانند به راحتی از خدمات مشاور خانواده استفاده کنند و کسانی که در این دوره شرکت کردند رابطین مجتمع‌ها بودند که این افراد با شرکت در دوره موفق شدند کنشگر خانواده شوند و می‌توانند به مجتمع‌ها و اهالی محله خدمت‌رسانی کنند.

فرمانده پایگاه شهیده لطفی‌نیاسر با تاکید بر اینکه کنگشران خانواده آموزش دیده در پایگاه مقاومت اکنون فعالیت چشمگیری در محلات دارند، عنوان کرد: اکنون به همت این افراد خدمات مشاور خانواده به صورت رایگان به مردم داده می‌شود.

انتهای پیام/علیپور

ارسال نظرات
آخرین اخبار